اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نمایشنامه «اتاق تاریک» در بابل به روی صحنه می‌رود

کارگردان نمایشنامه اتاق تاریک گفت: نمایشنامه اتاق تاریک بر اساس متنی از لوئیجی یانوتسی از گروه تئاتر پینار در کانون امام خمینی بابل به روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه «اتاق تاریک» در بابل به روی صحنه می‌رود

محمد درزی‌کاسمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: تئاتر نمایشنامه اتاق تاریک  نگاهی دارد بر انسان، اندیشه و سرنوشت او، تاثیرات انسان امروزی در دنیای مدرن با رویکرد رسانه‌ای و از سویی دیگر نگاه‌های اعتقادی (سنت و مذهب) به چالش‌هایی می‌پردازد که چگونگی مرگ و زندگی خواه معنادار یا بی‌معنا را خلاصه می‌کند.

وی افزود: وجود کارکترهای متنوع به لحظ نگاه اعتقادی، اجتماعی و جغرافیایی بیننده را با نگاه عقلانی در چنین چالشی می‌کشاند.

درزی‌کاسمانی بیان داشت: سید سجاد سید آقایی، پیمان صادقی، سامان آرامی، فراز تقی‌نیا، ماکان صالحی، ایمان کاظمی، علی کرامتی، محمدحسین اسماعیلی و مریم گیلانی در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

این هنرمند مازندرانی اعلام کرد: همچنین مهدی حسین پور و رضا عر‌ب‌فیروزجایی، محدثه معظمی دستیار کارگردان و منشی صحنه این نمایش را به عهده دارند.

وی دیگر عوامل اجرایی این نمایشنامه را مسعود درزی، پیمان ابراهیمی، محمد درزی‌کاسمانی، مهسا سلمانیان، آرزو امیری، شکیبا حیدری، سمیرا خلیلی، آرمین میرزای، مهدی صادقی و حسین فلاح‌پور برشمرد.

درزی‌کاسمانی خاطرنشان کرد: این اجرا مراحل پایانی تمرین را می‌گذراند و برای اول شهریورماه به روی سن می‌رود.

این هنرمند مازندرانی اذعان داشت: آخرین اجرای گروه تئاتر پینار به نام شبکه اورانوس به کارگردانی محمد درزی کاسمانی بهمن 91 در بابل و دانشگاه مازندران به روی صحنه رفت که با استقبال بیش از سه هزار و 500 نفری روبرو شد.

وی ابراز امیدواری کرد این کار هم با استقبال علاقمندان نمایش تئاتر مواجه شود.

انتهای پیام/86009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول