اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

متقاضیان مسکن مهر معوقه‌های خود را پرداخت کنند

فرماندار جهرم از متقاضیان مسکن مهر که تاکنون آورده خود را پرداخته نکرده‌اند خواست تا در اسرع وقت معوقه‌های خود را برای تکمیل و واگذاری این پروژه‌ها پرداخت کنند.

متقاضیان مسکن مهر معوقه‌های خود را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، علی حسین رعیتی فرد در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر جهرم اظهار داشت: افرادی که نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام نکنند باید جایگزین آنان مشخص و در اسرع وقت به افراد واجد شرایط واگذار شود تا پروژه‌ها زودتر به بهره‌برداری برسند.

وی احداث پروژه‌های مسکن مهر را اقدامی مفید دانست که بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت انجام می‌دهد و گفت: این یکی از اقدامات مناسب و موثر در نظام اسلامی بوده و لازم است که مردم و مسئولان مشارکت و همکاری لازم را با بنیاد مسکن برای اتمام این پروژه‌ها داشته باشند.

در این بازدید فرماندار جهرم به اتفاق بخشدار، رئیس بنیاد مسکن، رئیس راه و شهرسازی و رئیس آبفای روستایی این شهرستان از پروژه‌های 100 واحدی خودمالکی میلاد، 80 واحدی شهرک گلستان و 40 واحدی بنیاد مسکن در شهر قطب‌آباد به بررسی پروژه‌ها پرداختند.

در ادامه مدیر بنیاد مسکن جهرم نیز گزارشی از پیشرفت طرح‌های عمرانی و مسکن مهر در شهرهای این شهرستان ارائه داد و گفت: پروژه 100 واحدی خودمالکی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دو طبقه و زیربنای مفید هر واحد حدود 85 مترمربع در دست اجرا است.

منصور اسدی پیشرفت فیزیکی واحدهای شهرک گلستان را 55 درصد برشمرد و زیربنای هر واحد مسکونی در این پروژه‌ها را بین 70 تا 90 مترمربع اعلام کرد.

وی اضافه کرد: تسهیلات مسکن مهر پروژه‌های 80 و 100 واحدی، 250 میلیون ریال و تسهیلات پروژه‌های 40 واحدی 178 میلیون ریال به ازای هر واحد است.

در این بازدید پیمانکاران این پروژه‌ها توضیحات تکمیلی را ارائه کردند و بخشدار کردیان نیز مسائل و مشکلات اجرای طرح‌های عمرانی را بیان و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر برای رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/2448/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول