اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

‌ریگان رتبه دوم‌‌ اشتغالزایی را در کرمان کسب کرد

فرماندار ریگان گفت: شهرستان ریگان طی سال گذشته رتبه دوم استان کرمان را در زمینه اشتغالزایی به خود اختصاص داد.

‌ریگان رتبه دوم‌‌ اشتغالزایی را در کرمان کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به ظرفیت خوب ریگان در زمینه حاصلخیز بودن زمین‌های کشاورزی اظهار داشت: ‌بیش از هشت موتور پمپ کشاورزی در منطقه ده‌رضا در قالب طرح توسعه کشاورزی به افراد جویای کار واگذار می‌شود.

وی عنوان کرد: زمین‌های این منطقه توسط جهاد کشاورزی تسطیح شده ‌و آماده واگذاری به‌ فارغ‌التحصیلان کشاورزی و افراد جویای کار، خانواده معظم شهدا و بومیان منطقه ده‌رضا است.

اعتمادی ابراز داشت: در این زمینه برای بیش از 100 نفر از افراد جویای کار شغل ایجاد می‌شود.

محمد‌صادق داد‌الله‌پور معاون عمرانی و ‌برنامه‌ریزی فرماندار ریگان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های خوب منطقه در زمینه ایجاد اشتغال گفت: یکی از ضروریات این شهرستان راه‌اندازی اداره، تعاون کار و رفاه اجتماعی مستقل است که این امر تاکنون در ریگان تحقق نیافته است.

وی افزود: راه‌اندازی مجتمع‌های بسته‌بندی و سردخانه‌ها در سه راهی گنبکی که در جاده ترانزیتی ریگان - چابهار قرار دارد، برای بیش از 20 نفر به طور مستقیم شغل ایجا‌د شده است‌.

احمد حائری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ریگان با اشاره به کسب رتبه دوم‌‌ اشتغالزایی ‌ریگان در استان کرمان گفت: این مشاغل در زمینه توسعه کشاورزی و مشاغل خانگی‌ است و اشتغال‌هایی واقعی هستند.

حایری تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان ریگان سال گذشته وام‌های 100 میلیون ریالی در اختیار افراد جو‌یای کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: سال جاری نیز برای شهرستان ریگان سهمیه یک هزار و 88 مورد ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده‌ که ادارات با مراجعه به سامانه رصد می‌توانند‌ افراد جویای کار را ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/80014/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول