اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از 24 ساعت صورت گرفت

دستگیری سارق اماکن متبرکه در مرودشت

ماموران پلیس آگاهی مرودشت فارس، سارق مسجد را در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

دستگیری سارق اماکن متبرکه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در پی وقوع یک سرقت وسایل مسجد در روستای کناره شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

علی شیبانیان ادامه داد: ماموران با بررسی صحنه جرم سرنخ‌هایی از سارق به دست آوردند و با تکمیل اطلاعات وی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی 11 سرقت منزل، اماکن خصوصی و متبرکه از این سارق کشف و مشخص شد و وی اموال مسروقه را به فردی فروخته است.

شیبانیان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی خریدار اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از منزل وی سه کولر، دو آبگرمکن، شش پمپ آب، سه کنتور آب، دو دینام کولر و تعدادی شیر‌آلات کشف شد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه برگرداندن اموال سرقتی کشف شده به صاحبان آن موجب رضایت‌مندی و افزایش اعتماد آنان شد ادامه داد: در این مورد پرونده تشکیل و سارق و خریدار اموال مسروقه به مراجع قضایی تحویل شدند.

بی‌دقتی یک کاسب در شیراز موجب سرقت از حسابش شد

بر اساس این گزارش همچنین رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: فردی که با کسب اطلاعات عابربانک دوست خود از حساب وی سرقت کرده بود از طریق فضای مجازی شناسایی شد.

سید موسی حسینی در تشریح این خبر یادآور شد: شخصی با ارائه مرجوعه‌ای به پلیس «فتا» فارس بیان کرد که از حسابش برداشتی صورت گرفته و از آن بی‌اطلاع است.

وی خاطرنشان کرد: شاکی پرونده با صورتحساب نحوه برداشت از طریق تلفن‌بانک را ارائه و خواستار رسیدگی به پرونده شد.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، از کارت شاکی برای پرداخت قبض استفاده و با ردیابی‌های انجام شده مالک قبض پرداختی شناسایی شد.

حسینی اضافه کرد: پس از احضار این فرد و حضور وی در پلیس فتا، وی شخص دیگری را به عنوان پرداخت کننده معرفی و بیان کرد در ارتباطی که با آن شخص داشته از طرف او پیشنهاد پرداخت قبض داده می‌شده است.

وی عنوان کرد:‌ با روشن شدن موضوع کلاهبرداری، متهم اصلی احضار و مشخص شد وی از طریق خرید و ارتباطی که با شاکی داشته با جلب اعتماد، برای خرید وارد مغازه وی شده و زمانی که دفترش را برای ثبت خرید باز می‌کرده، رمز کارت وی را که در دفتر بوده برداشته و از آن برای پرداخت قبض دوستش استفاده کرده است.

رئیس پلیس فتای استان فارس اذعان داشت: نکته حائز اهمیت در این پرونده ثبت کردن اطلاعات کارت عابربانک است که شاکی با توجه به هشدارهای مکرر داده شده، باز نیز این اطلاعات را در دفتری می‌نویسد که امکان دسترسی به آن به راحتی برای افراد غیر وجود دارد و باعث سرقت و برداشت غیرمجاز از حسابش می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول