اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نکا خبر داد

سارقانی که خانوادگی سرقت می‌کردند / دستگیری سارقان طلافروشی‌های نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان طلافروشی‌های نکا خبر داد.

سارقانی که خانوادگی سرقت می‌کردند / دستگیری سارقان طلافروشی‌های نکا

اسماعیل فتحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نکا افزود: براساس اطلاعات واصله مبنی بر سرقت از طلافروشی توسط یک خانواده با شگرد خاص در نکا، پلیس در آماده‌باش کامل برای دستگیری بوده است.

وی بیان داشت: براساس این اطلاعات یک خانواده تهرانی با شگرد خاص  اقدام به سرقت از طلا‌فروشی‌ها می‌کردند که درحین ارتکاب جرم از یک طلا فروشی در نکا به دام ماموران انتظامی این شهرستان گرفتار شدند.

فتحی در رابطه با جزییات سرقت اظهار داشت: سه نفر زن به همراه یک کودک چهارساله و همدستی یک مرد به صورت خانوادگی وارد طلافروشی شده و پس از فضاسازی با شگرد خاص، از فرصت شلوغی طلافروشی اقدام به ربودن طلا می‌کردند.

فتحی ادامه داد: با هوشیاری یکی از  طلافروشان نکا و اطلاع قبلی پلیس پیشگیری از سرقت‌ها و هماهنگی با پلیس 110 سارقان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه از سارقان به صورت خانوادگی سال قبل از همین طلافروشی مبلغ 40 میلیون ریال طلا را به سرقت برده بودند به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در ادامه با هشدار به خانواده‌ها گفت: ایجاد امنیت حق مردم است و همه مردم جامعه باید از امنیت لازم در زندگی خود برخوردار باشند و در این باره پلیس با تمام توان برای ایجاد امنیت و مبارزه با هنجارشکنی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: در اغلب موارد مردم به دلیل آشنا نبودن با شگردهای مختلف سارقان، عدم اطلاع‌رسانی به پلیس و عدم توجه به هشدار های ماموران انتظامی، خسارت‌های فراوانی را متحمل می‌شوند که در این رابطه با اعتماد به پلیس می‌توانند از خسارت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/86002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول