اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون شماره یک اهواز خبر داد

تولید 3 فیلم انیمیشن با موضوع رضوی توسط نوجوانان خوزستانی

مسئول کانون پرورش فکری شماره یک اهواز گفت: نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع رضوی سه فیلم پویانمایی ساختند.

تولید 3 فیلم انیمیشن با موضوع رضوی توسط نوجوانان خوزستانی

مریم فهیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نوجوانان دختر و پسر عضو این مرکز با هدایت لیلا زکی مربی هنری کانون سه فیلم انیمیشن با موضوع رضوی تولید کردند.

وی با بیان این که دو فیلم پویانمایی به صورت سه بعدی ساخته شده است افزود: «مار و گنجشک» نام اولین انیمیشنی است که توسط مهشید روستایی، مبینا ادیبی، زهرا بروجردی، فرگل محمودی و عسل ممبینی به صورت گروهی کارگردانی شده است.

فهیم پور پیرامون داستان این فیلم پویانمایی نیز توضیح داد: این فیلم بر اساس کتابی به نام «مار و گنجشک» نوشته‌ی مسلم ناصری از انتشارات به نشر ساخته شده است و موضوع آن حول حضور امام رضا علیه‌السلام، یکی از اصحاب امام و مار و گنجشکی می‌گذرد.

این مسئول فرهنگی «یه روز من و مامان و بابام رفتیم مشهد» را دومین فیلم پویانمایی ساخته به صورت سه بعدی در این مرکز معرفی کرد و ادامه داد: این انیمیشن نیز توسط مهشید روستایی، ندا گلی، مبینا ادیبی، فرگل محمودی و سحر مطیعی اعضای نوجوان این مرکز کارگردانی شد.

مسئول کانون شماره یک اهواز پیرامون سومین تولید پویانمایی این مرکز نیز عنوان کرد: نام این فیلم «لانه ای در حرم» است که به صورت دو بعدی ساخته شده است.

فهیم پور با اشاره به این که این انیمیشن نیز به صورت گروهی کارگردانی شده است از محمدعلی حیدری، محمد رضایی، محمدعرفان عچرش، امین سواعدی و یوسف کیانی به عنوان اعضای گروه کارگردانی این فیلم پویانمایی نام برد.

این سه فیلم، جهت شرکت در نخستین جشنواره ملی پویانمایی رضوی که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار می‌شود ارسال شده است.

انتهای پیام/ 72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول