اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

حمایت 63 حامی جدید از ایتام شهرستان کنگان

رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت 63 حامی جدید از ایتام شهرستان کنگان خبر داد.

حمایت 63 حامی جدید از ایتام شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه دوشنبه در دیدار با خانوارهای تحت پوشش روستاهای شهرستان کنگان اظهار داشت: ارائه خدمات متنوع به مددجویان مورد تأکید این نهاد قرار دارد و به ویژه در ارائه خدمات درمانی اقدامات ارزشمند و ماندگاری صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بهره‌مندی مددجویان از خدمات درمانی خاص کمیته امداد کنگان خبر داد و افزود: این خدمات به منظور ارائه خدمات بهتر و موثرتر به افراد تحت پوشش انجام گرفته است.

شمس‌الدینی ابراز داشت: با توجه به بالا بودن هزینه درمان در بوشهر و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که بیمار نباید دغدغه‌ای جز بیماریش داشته باشد، کمیته امداد خدمات متعددی را در راستای کمک به بیماران نیازمند ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: حمایت از ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست نیز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و در این راستا برنامه‌های متنوعی اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از کمک 330 میلیون ریالی حامیان شهرستان کنگان به ایتام در ماه رمضان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان پایگاه‌های مختلفی در این شهرستان به منظور جمع‌آوری کمک‌ها برای حامی‌یابی و.. برپا شد.

وی افزود: 63 حامی جدید در ماه رمضان حمایت از 78 یتیم را برعهده گرفتند که امیدوار هستیم این خدمات مورد رضایت جامعه هدف قرار گیرد.

شمس‌الدینی در پایان ابراز داشت: افزایش سطح کیفی خدمات کمیته امداد مورد تاکید مسئولان است و در این عرصه هیچ گونه کم‌کاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول