اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

پرداخت مستمری به 10 هزار خانواده در دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از پرداخت مستمری به 10 هزار خانواده در دشتستان خبر داد.

پرداخت مستمری به 10 هزار خانواده در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد نقش مؤثری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در شهرستان است و برای این مهم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

عدنانی از خدمات کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت مستمری به 10 هزار خانواده در دشتستان خبر داد و گفت: در سال گذشته و امسال به 9 هزار و 994 خانوار مستمری پرداخت شده است.

عدنانی بیان داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به ویژه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است.

وی از مشارکت مددجویان در کلاس پیشگیری از جرایم مواد مخدر کمیته امداد در منطقه سعدآباد خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: فقر و مشکلات یکی از مواردی است که موجب درگیر شدن افراد با آسیب‌های اجتماعی می‌شود از این رو کمیته امداد برنامه‌ها و آموزش‌های مختلفی را در این راستا برگزار می‌کند.

وی افزود: آموزش پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موجب آن می‌شود که خانواده در صورت بروز مشکل توانایی و راه حل درگیر نشدن با آن را یاد بگیرد.

رئیس کمیته امداد دشتستان عنوان کرد: در همین راستا کلاس پیشگیری از جرایم مواد مخدر در کمیته امداد سعد آباد برگزار و تعداد زیادی از مددجویان از آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول