اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام است

استاندار کرمان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا به بیان و تبلیغ خدمات نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا به بیان و تبلیغ خدمات نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.

وی ادامه داد: 34 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و با وجود مسائل مختلف امنیتی در منطقه ما امروز شاهد ثبات واقعی در کشورمان هستیم.

نجار افزود: تمام دولت‌ها برای ارتقای سیاسی، استقلال و پایداری نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، لذا هفته دولت متعلق به نظام است و باید خدمات حکومت اسلامی را برای داخل و خارج از کشور بیان کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به نامه سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم خطاب به نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اذعان داشت: وزیر ارشاد در این نامه از برپایی منظم و مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان کرمان قدردانی کرده‌اند.

احمد سعیدی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در ابتدای ماه رمضان بیان داشت: در این جلسه مقرر شد تا برنامه‌های عبادی و معنوی متعدد و متنوعی در سطح استان کرمان به اجرا گذاشته شود.

وی افزود: با همکاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دیگر نهادها، استان کرمان به لحاظ بهره‌برداری از ماه رمضان استفاده مطلوبی را برد.

سعیدی با اشاره به برگزاری آیین جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله کرمان و دیگر شهرستان‌های کرمان تصریح کرد: اعتکاف شب 27 ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های معنوی بود که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی رقم خورد.

وی در پایان متذکر شد: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه گذشته شورای فرهنگ عمومی استان، بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان برای بیان مطالب مناسب در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی توسط ائمه جمعه بود که به خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول