اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران خبر داد

نصب تمثال شهدا در معابر جنوب تهران

مدیر شهری جنوب شرق تهران از نصب 2 هزار و 920 تابلو تمثال شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تا پایان شهریور ماه سال جاری در معابر این منطقه خبر داد.

نصب تمثال شهدا در معابر جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، سید احمد صفوی از نصب 2 هزار و 920 تابلو تمثال شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تا پایان شهریور ماه سال جاری در معابر این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار امور ایثارگران شهرداری منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 720 تابلو در معابر سطح منطقه به‌ویژه محدوده سکونت خانواده‌های معظم شهدا نصب شده و یک‌هزار و 200 تابلو نیز در حال نصب است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام 2 هزار و 920 تابلویی که در برنامه داشتیم به‌طور کامل نصب شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تابلوها شامل عکس شهید،‌ تاریخ تولد و شهادت، محل شهادت و همچنین یکی از خصوصیات اخلاقی بارز شهید است، افزود: این مهم در راستای تداوم انتقال ارزش‌های اصیل و معنوی ایثار و شهادت از سوی اداره امور ایثارگران منطقه در حال اجراست.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا همواره جاویدان خواهد ماند، ‌خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام بوده و امروزه وظیفه مسئولان است که تمام توان خود را در جهت زنده نگهداشتن یاد شهدا و تکریم خانواده معظم و گرانقدر آن عزیزان به‌کار بندند.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول