اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان آبادان خبر داد

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی در آبادان

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان آبادان از برپایی نمایشگاه ادوات جنگی به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا فرخی‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کمیته‌های مختلفی تعریف شده است و هر کدام در زمینه‌ای مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس دو بخش  مجزا ترتیب داده شده است، گفت: بخش نخست شامل برنامه‌هایی بوده که هر ساله تکرار می‌شود و بخش دوم برنامه‌هایی هستند که با مشورت اعضای کمیته‌ها با رویکردی خلاقانه و جدید هستند.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان آبادان تصریح کرد: امسال از اعضای کمیته فرهنگی انتظار داریم تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس و به ویژه سالروز شکست حصر آبادان را با نوآوری بیشتری برگزار کنند تا مخاطب بیشتری را به خود جذب کند.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم به مناسبت پنجم مهر ماه، نمایشگاه ادوات نظامی را برپا کنیم تا نسل جدید را بیش از پیش به سوی فرهنگ دفاع مقدس سوق دهیم.

فرخی‌نژاد خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری آبادان نیز تبلیغات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با کیفیت هر چه تمام انجام دهد و در این زمینه تمامی اعضا باید ما را همراهی کنند.

وی در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در منطقه و به‌ویژه برای نسل جوان است.

انتهای پیام/ 72001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول