اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سالروز شکست حصر آبادان صورت می‌گیرد

ایجاد سنگر و نصب تصاویر شهدا جلوی درب ادارات آبادان

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان گفت: به‌مناسبت سالروز شکست حصر آبادان طی دستورالعملی به ادارات شهرستان ابلاغ می‌شود که نسبت به ایجاد سنگر و نصب تصاویر شهدا جلوی درب سازمان اقدام کنند.

ایجاد سنگر و نصب تصاویر شهدا جلوی درب ادارات آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور اعضای کمیته فرهنگی در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل اینکه زمان زیادی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس نداشتیم در اجرای برنامه به مشکلات زیادی برخوردیم که امسال قصد داریم تمام این نواقص و کمبودها را رفع کنیم.

وی افزود: در همین راستا از تمام اعضای کمیته فرهنگی انتظار داریم شهرداری را در اجرای برنامه‌های هر چه بهتر هفته دفاع مقدس همراهی کنند تا مشکلی در روند اجرای این برنامه‌ها پیش نیاید.

معاون اداری و مالی شهرداری آبادان تصریح کرد: ارگان‌ها و اداراتی که به همین مناسبت وظایف خاص بر عهده آنان نهاده شد باید بیش از پیش نظم و ترتیب را در اجرای برنامه‌های خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید در قالب دستورالعملی به مناسبت پنجم مهرماه و سالروز شکست حصر آبادان ابلاغیه‌ای به تمام ادارات به‌ویژه بانک‌ها، منطقه آزاد اروند، فرودگاه، پتروشیمی، شرکت پالایش نفت و همچنین شهرداری‌های سه گانه ابلاغ شود تا با نصب پلاکارد، عکس شهدای اداره خود، ایجاد سنگر جلوی درب سازمان و همچنین استقرار چندین ایستگاه صلواتی در طول مسیر تردد مردم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این روز بزرگ همکاری و تعامل کنند.

وی بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس است و در این زمینه همه ما وظیفه داریم پیشگام و مطمئن گام‌های متعالی‌تری برداریم.

انتهای پیام/ 72001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول