اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به معروف گرمسار:

بدحجابی افزایش یافته است / طرح تذکر لسانی در طول سال اجرا شود

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار گفت: متأسفانه امروز بدحجابی در کشور افزایش یافته است و از این رو، طرح تذکر لسانی باید در طول سال اجرا شود.

بدحجابی افزایش یافته است / طرح تذکر لسانی در طول سال اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رمضان شاه‏‌حسینی صبح امروز در نشست بررسی طرح تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان که در مسجد جامع گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: طرح تذکر لسانی همه ساله از 15 ماه رمضان اجرا می‏شود.

وی افزود: ما خواهان این هستیم که این طرح به صورت ادامه‏‌دار در طول سال اجرا شود و از داوطلبان نیز در این حوزه ثبت‏‌نام به عمل می‏‌آوریم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار تصریح کرد: به عینه شاهد بدحجابی در سطح شهر هستیم و این وضعیت روز به روز در حال پیشرفت است.

شاه‏‌حسینی تأکید کرد: به عنوان یک فرد شیعه و مسلمان که در این شهر زندگی می‏‌کنیم و بر حسب وظیفه شرعی و وجدان خود، باید تذکر لسانی را جدی بگیریم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار با بیان اینکه برخورد ما در تذکر لسانی نباید با تحکم و زور باشد، افزود: تذکر تنها باید از روی دلسوزی بوده؛ طوری که فرد احساس ترحم و دوستی را از بیان آمران معروف و ناهیان منکر برداشت کند.

افزایش آرامش روانی در خانواده‌‏ها؛ از برکات روزه

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یک مبلغ و کارشناس دینی نیز گفت: یکی از آثار و برکات مثبت روزه، افزایش آرامش روانی در خانواده‏‌ها در ماه مبارک رمضان است.

حجت‌‏الاسلام صمد نظری بیان کرد: برای بهره‏‌گیری بهتر از برکات ماه رمضان باید پیرامون نعمت‏ها و الطاف الهی بسیار تفکر کنیم.

وی افزود: با استفاده بهینه از سحرهای ماه رمضان، خواندن نماز شب، تلاوت زیاد قرآن همراه با توجه به مضامین آن، کمک به فقرا و صله ‏رحم می‏توان از ماه رمضان بهره‏‌گیری بهتری کرد.

این مبلغ دینی، فلسفه روزه را اطاعت از امر خدا، تقویت اراده و اخلاص دانست و تصریح کرد: از آثار مثبت روزه گرفتن در رمضان، کم شدن فساد و گناه در جامعه، ایجاد آرامش روانی در خانواده‌‏ها و افزایش صله ‏رحم است.

نظری انس بیشتر نوجوانان با نماز جماعت و مسجد را از اولویت برنامه‏‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان بیان کرد و افزود: کلاس‏های آموزشی برای نوجوانان و جوانان و آموزش خانواده‏‌ها در بعد دینی و انس بیشتر با قرآن را در دستور کار تبلیغ در ماه مبارک رمضان قرار داده‌‏ایم.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول