اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

چمن مصنوعی در آستانه ترخیص از گمرک/ قائمشهری‌ها در ورزشگاه وطنی تمرین می‌کنند‌

مشاور عالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به انجام 95 درصد کارهای ترخیص چمن مصنوعی از گمرک گفت: دو تیم قائمشهری تمرینات پیش فصل خود را در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی انجام می‌دهند.

چمن مصنوعی در آستانه ترخیص از گمرک/ قائمشهری‌ها در ورزشگاه وطنی تمرین می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابوالفضل خواجه محله بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی اظهار داشت: نزدیک به دو ماه قبل مسئولیت چمن استادیوم شهید وطنی از سوی مدیرکل ورزش استان به اینجانب ابلاغ شد.

وی افزود: بعد از انتخاب نوع چمن که به تایید اداره و مراجع ذی‌صلاح رسید، با شرکت هاتکو ترکیه به توافق رسیدیم و قرارداد این موضوع را امضاء کردیم.

این مسئول تاکید کرد: چمن در نظر گرفته شده به عنوان استانداردترین و بهترین نوع چمن مصنوعی و تایید شده فیفا و دو ستاره است.

مشاور عالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: ترخیص چمن از گمرک کمی زمان‌بر شده است ولی به جرأت می‌توان گفت بیش از 95 درصد کارهای ترخیص به پایان رسیده است.

خواجه محله در مورد زمان نصب این چمن خاطر نشان کرد: در حالت عادی بین 12 تا 22 روز طول می‌کشد ولی با هماهنگی‌هایی که با شرکت طرف قرارداد انجام شده است اکیپ 12 نفره‌ای وارد قائمشهر می‌شوند تا کار نصب چمن 10 تا 12 روزه به پایان برسد.

‌وی در مورد کیفیت و نوع چمن اذعان داشت: نوع جنس الیاف چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی از نوع باکیفیت است.

مشاور عالی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: قطر چمن ورزشگاه عضدی رشت 110 میکرون و ورزشگاه وطنی 310 میکرون است و این به این معناست که قطر این چمن 1.5 برابر از ورزشگاه عضدی رشت بیشتر است.

خواجه محله در پایان گفت: امید است با نصب چمن بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات فوتبال قائمشهر را حل کنیم.

 انتهای پیام/86017/غ20/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول