اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

کمیته امداد فضیلت‌ها را در جهان منتشر می‌کند

امام جمعه شیراز گفت: کمیته امداد امام خمینی نهادی است که مجموعه فضیلت‌ها را در خود جمع کرده و آنها را توسعه می‌دهد و در سطح جهان منتشر می‌کند.

کمیته امداد فضیلت‌ها را در جهان منتشر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ این کمیته اظهار داشت: کلمات از بیان فعالیت‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی و معرفی هویت انسانی عاجزند چراکه این مجموعه در راستای تکریم انسان‌ها گام بر می‌دارد.

امام جمعه شیراز افزود: نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف الگوهای موفقی را به انسان‌های مشتاق جهان ارائه می‌کند که یکی از آنها، شکل‌گیری کمیته امداد امام خمینی است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی بر اساس نیت پاک و ژرف‌اندیشی امام راحل و همراهان ایشان شکل گرفت و با همراهی و همکاری مردم استمرار یافت.

ایمانی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی مجموعه‌ای پیوسته و منسجم است که با مد نظر قرار دادن کرامت انسانی به عمده نیازهای مادی و معنوی و روحی انسان‌ها توجه دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: در کمیته امداد امام خمینی علاوه بر توجه به نیازهای مالی، مجموعه نیازهای روحی مورد توجه و عنایت قرار گرفته است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: از ابتدا تاکنون در تمام دولت‌ها و مجموعه‌ها نوسانات عظیمی به وجود آمده است اما مجموعه‌ای که از آغاز تا امروز پیوسته و بدون گم کردن راه حرکت خود را دنبال کرده، کمیته امداد امام خمینی بوده و امیدواریم این مجموعه در آینده نیز مانند گذشته و بلکه بهتر از آن گام بردارد.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول