اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه ولاء منتظر خبر داد

شرکت 170 نفر در دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی در قم

مدیرعامل موسسه ولاء منتظر از شرکت 170 نفر در دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی در قم خبر داد.

شرکت 170 نفر در دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی در قم

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره علمی فرهنگی ولایت اظهار کرد: این دوره دارای سابقه 20 ساله است ولی دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی از پنج سال گذشته شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب سطح مقدماتی حوزه‌های علمیه در قالب دوره سه ساله پذیرش می‌شوند و دوره تربیتی در زمینه موضوعات مدیریت فرهنگی، اصول و روش‌های تربیتی، اصول و روش‌های ارتباطات و انقلاب اسلامی را می‌گذرانند.

مدیر عامل موسسه ولاء منتظر عنوان داشت: مباحث علمی، تربیتی، کارورزی و تبلیغی در این دوره‌ها تبیین می‌شود تا افراد شرکت‌کننده از نظر اخلاقی و منش رشد کنند.

وی ادامه داد: کمیته علمی وجود دارد که به فراخور نیاز و تناوب برنامه‌ها نسبت به برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر روش‌های تربیتی اقدام می‌کند.

عزت‌زمانی یادآور شد: دوره‌هایی به صورت کارورزی و آموزشی در زابل، کرمان و تهران برگزار شد ولی دوره اخیر کارورزی و آموزش در قم، مشهد و تهران برگزار شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌‌های تخصصی گفت: مهارت‌های تبلیغ در مجامع عمومی شهری، مهارت پرده‌خوانی، اصول و روش‌های تربیتی نوجوانان، آشنایی با تهران، جغرافیای تهران و مردم‌شناسی تهران از جمله مباحث ارائه شده در این بخش است.

مدیر عامل موسسه ولاء منتظر خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی به منظور ارائه روش‌های کلاس‌داری و خطابه برگزار شد که افراد شرکت کننده در این کارگاه‌ها با محتوای سبک زندگی اسلامی در قالب خانواده، نقش پدر و مادر و تغذیه آشنا شدند.

وی عنوان داشت: افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها موظف بودند محتوایی که آموخته‌اند و پژوهش‌های کتابخانه‌ای خود را به صورت خروجی و نتیجه ارائه دهند.

عزت‌زمانی تصریح کرد: رشد توانمندی و تبلیغ برای نوجوانان از جمله اهداف دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی بوده تا بتوانند شناخت و توانمندی اولیه را کسب کنند.

وی با بیان اینکه 45 طلبه در دوره اخیر تربیت مربی و مبلغ فرهنگی شرکت کردند گفت: تاکنون 170 نفر در دوره تربیت مربی و مبلغ فرهنگی در حال آموزش بوده و یا فارغ‌التحصیل شدند.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول