اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

منحرفان از مسیر ولایت شایستگی وزارت ندارند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فردی که از مسیر ولایت و انقلاب انحراف داشته، نمی‌تواند وزیر دولت جمهوری اسلامی شود و در مسیر انقلاب قدم بردارد.

منحرفان از مسیر ولایت شایستگی وزارت ندارند

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در آرای اعتماد خود به وزرا، شرایط را برای تعامل قوه مجریه و قوه مقننه مساعد کردند.

ممدوحی 15 رای اعتماد به وزرا را نشان‌دهنده اتحاد و هم‌دلی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: باید همه به دولت کمک کنند تا مسیر پیشرفت ایران اسلامی با سرعت بیشتری طی شود.

وی تاکید کرد: آن‌ چه تاکنون از دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی دیده‌ایم، امیدوارکننده و خوب و سوابق رئیس جمهور در خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی دیرینه و ارزشمند است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر پرهیز از هر گونه پیش‌داوری و قضاوت زودهنگام اعلام کرد: باید صبر کرد تا نتیجه اقدامات دولت جدید را ببینیم و البته نتایج اقدامات دولت موضوعی نیست که طی یک هفته و یک ماه معلوم شود و باید همه برای کمک به دولت همت کنند.

ممدوحی خاطر نشان کرد: وزرا باید کار خود را با همت و تلاش مضاعف شروع کنند و دولت برای سه وزارتخانه باقی‌مانده به بهترین شکل ممکن تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرا دقت و جدیت خود را نشان داد، گفت: فردی که از مسیر ولایت و انقلاب انحراف داشته، نمی‌تواند وزیر دولت جمهوری اسلامی شود و در مسیر انقلاب قدم بردارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس به افرادی که صلاحیت نداشته باشند، رأی اعتماد نمی‌دهد.

ممدوحی عنوان کرد: وزرای پیشنهادی باید معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری، دل‌سوز، متعهد و متخصص باشند تا بتوانند به جامعه خدمت و به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/2700/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول