اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

انتخاب 3 وزیر باقیمانده کابینه باید از روی تخصص آنها باشد

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: انتخاب وزرای باقیمانده کابینه باید از روی تخصص آنان و بر مبنای اسناد بالادستی باشد.

انتخاب 3 وزیر باقیمانده کابینه باید از روی تخصص آنها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‏عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دماوند با اشاره به تشکیل کابینه دولت «تدبیر و امید» اظهار داشت: ترکیب وزرای هیئت دولت متشکل از افراد مجرب و کارکشته، با سوابق علمی خوب و از جناح‏های مختلف است.

وی گفت: ترکیب کابینه نشان داد که رئیس‌جمهور عملاً به دنبال پیاده‏ کردن مقوله اعتدال است و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مشهدی‏عباسی افزود: طی روزهای گذشته و در جلسات علنی مجلس، نمایندگان نیز سعی کردند تا همکاری و همراهی داشته باشند تا هیئت دولت سریع‏تر به پیشبرد امور بپردازد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نظر هیئت دولت نیز تعامل با مجلس است که این موضوع در مجموع به نفع مردم خواهد بود.

فتنه 88 زمینه‏ساز مشکلات اقتصادی شد

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید زیاد در بحث فتنه 88 ورود پیدا می‏کردند و به خاطر داریم این مسئله در زمان خود، کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد.

وی یادآور شد: متأسفانه اقدام خاصی در قبال عوامل اصلی جریان فتنه از سوی قوه قضائیه و دستگاه امنیتی انجام نشد و در جریان کسب رأی اعتماد وزرای پیشنهادی، توپ به زمین مجلس آمد تا به این شکل به آن دامن بزنند.

مشهدی‏عباسی تأکید کرد: وزرا باید بنا به تحصیلات و تجربیات آنان و براساس کار کارشناسی برای هر وزارت‏خانه و با توجه به اسناد بالادستی به خصوص سند چشم‏انداز 20 ساله کشور انتخاب شوند.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی چند سال اخیر کشور به فتنه 88 بر می‏گردد، گفت: در آن زمان، دستگاه‏های امنیتی آمریکا به رئیس‌جمهور اوباما گفته بودند که نمی‏توانیم به چالش با ایران ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اما با توهم برخی افراد، بی‏حوصلگی سیاسی و بروز آشوب‏های خیابانی روی داد و دشمنان به این نتیجه رسیدند که می‏توانند در ایران تولید ناامنی کنند.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول