اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مبارزه با مواد مخدر صنعتی با جدیت پیگیری شود

فرماندار خلخال خواستار جدیت کمیته‌های عضو شورای مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با مواد مخدر صنعتی شد.

مبارزه با مواد مخدر صنعتی با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال با اشاره به فرا رسیدن فصل آغاز فعالیت مدارس در هفته‌های پیش‌رو اظهار داشت: با قرارگیری در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضرورت برنامه‌ریزی از سوی کمیته مبارزه با موادمخدر شهرستان خلخال برای پیشگیری از این امر خانمانسوز بیشتر از گذشته مشهود است.

وی از ادارات آموزش و پرورش و روسای مراکز آموزش عالی خواست تا با نشست‌های مشترک جلوی هرگونه سوء استفاده افراد سودجو را بگیرند.

محمدی به نقش تاثیرگذار خانواده‌ها در پیشگیری از مواد مخدر اشاره کرد و افزود: تعامل خانواده‌ها و توجه بیشتر به فرزندان در محیط خانه و تربیت صحیح آنان می‌تواند جامعه ما را به محیطی سالم و عاری از مواد مخدر تبدیل کند.

فرماندار شهرستان خلخال انتشار بروشور و جزوه‌های ویژه در زمینه آگاه‌سازی خانواده در جامعه را موثر عنوان کرد و بیان داشت: در این جزوات باید راه‌های مختلف پیشگیری از مواد مخدر و اقدامات خانواده‌ها برای ساختن خانواده‌های سالم و داشتن اجتماعی پاک منتشر شود.

این مسئول مبارزه مستمر با مقوله مواد مخدر را خواستار شد و تهیه بسته کامل آموزش خانواده‌ها در برابر اعتیاد و این بلای خانمان برافکن را ضروری اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: نمی‌توان به راحتی از موضوع مواد مخدر گذشت و متاسفانه اکنون مواد مخدر سنتی در جامعه به مواد مخدر صنعتی تبدیل شده و مبارزه با سوداگران مواد مخدر باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

در این جلسه همچنین دادستان شهرستان خلخال نیز با تقدیر از تلاش های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال و اعضای کمیته‌های اصلی و فرعی ستاد پیشگیری از مواد مخدر شهرستان خلخال گفت: تعامل گروهی کمیته‌ها بیشترین تاثیر در روند افزایش پیشگیری از جرائم مواد مخدر و در حوزه‌های بعدی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها دارد.

علی رمضان‌پور بر جدیت لازم ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال با توزیع کنندگان عمده موادمخدر در خلخال را خواستار شد.

انتهای پیام/62008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول