اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام‌نور در کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام‌نور در این استان خبر داد.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام‌نور در کهگیلویه و بویراحمد

سید علی دسپ در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در راستای برگزاری دوره‌های معرفت‌افزایی اساتید هیئت علمی، دوره‌ای به همت معاونت پژوهشی و نمایندگی مقام معظم رهبری و همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه، ویژه اساتید عضو هیئت علمی علاقه‌مند به مدت یک هفته و از تاریخ 26 مردادماه در دانشگاه پیام‌نور استان آغاز شد.

وی عنوان کرد: امسال و برای اولین بار است که دانشگاه پیام‌نور اقدام به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دو بخش «طرح ضیافت اندیشه استادان» و «طرح ضیافت اندیشه دانشجویان» کرده است.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد استقبال بسیار خوب اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه را از طرح، نتیجه نیاز‌سنجی متناسب و زحمات مسئولان فرهنگی و پژوهشی این حوزه عنوان کرد.

وی گفت: گواهی شرکت در دوره که به صورت فشرده و در مدت 10 روز است، جهت ارتقای اعضای علمی در پایان دوره به آنان اعطا خواهد شد.

دسپ اعلام کرد: باید با افزایش اعتبارات برنامه‌ریزی، این حوزه را منسجم‌تر پیگیری کرد.

وی گفت: زمینه‌ای فراهم شده که اساتید و همکاران عضو علمی از سراسر مراکز و واحدهای استان کهگیلویه و بویراحمد امکان حضور در این دوره را داشته باشند.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید با توجه به پشتوانه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر این‌که اساتید دانشگاه‌ها جهت ارتقای مرتبه علمی خود علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، موظف به کسب امتیازات فرهنگی و اجتماعی نیز هستند با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای معرفت دینی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده این طرح با جدیت بیشتری پیگیری شود و روند رو به رشد آن در سنوات آینده نیز حفظ شود.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول