اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

حضور رزمندگان در مدارس فرهنگ ایثار را ترویج می‌کند

فرماندار لنگرود گفت: حضور رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و ترویج آن امری ضروری است.

حضور رزمندگان در مدارس فرهنگ ایثار را ترویج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: انسان‌های با بصیرت، آگاه و ولایت‌مدار بسیجی در دفاع از کشور جانانه دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه همه موظف هستیم عملاً به دور از شعار دادن و سخنان زیبا، از بسیجیان حمایت کنیم، افزود: 90 درصد ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های شهدا برای خود چیزی نمی‌خواهند و همواره درخواست‌های آنها برای عموم مردم است.

این مسئول، جنگ ایران و عراق را جنگ اسلام علیه کفر ذکر کرد و گفت: جنگ ایران و عراق جنگ ناجوانمردانه دنیای کفر با اسلام بود و همه علیه جمهوری اسلامی و فرزندان این کشور بسیج شده بودند به طوری که ما در این جنگ از 13 کشور جهان اسیر داشتیم.

وی به مقاومت مردم در کنار امام (ره) اشاره کرد و متذکر شد: با وجود حجم گسترده حملات و امکانات دشمن، جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که در 300 سال گذشته حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده‌ایم بنابراین باید یاد و خاطره این عزیزان را در هفته دفاع مقدس گرامی بداریم.

محمدبیگی ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند این بود که کسی «من» نمی‌گفت و همه از کلمه «ما» استفاده می‌کردند.

وی، اجرای رژه موتورسواران در هفته دفاع مقدس را نمایشی از اقتدار نیروهای مسلح ذکر کرد و یادآور شد: گرامیداشت دفاع مقدس نباید تنها به یک هفته بسنده شود و این هفته فرصت مناسبی برای پاسداشت رشادت‌های رزمندگان است.

فرماندار لنگرود، با اشاره به اینکه باید همه توجه خود را به آموزش و پرورش معطوف داریم، خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر نسل جوان و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی حضور رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس امری ضروری است.

*برگزاری مراسم تدفین 4 شهید گمنام در سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لنگرود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در ادامه جلسه مذکور، با بیان اینکه در سی و سومین سالگرد دفاع مقدس و شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان لنگرود مراسم تدفین چهار شهید گمنام برگزار می‌شود، اظهار کرد: صدام با تمام توان و با حمایت غرب و شرق به ایران حمله کرد.

حمیدرضا هاتفی، به جنگ هشت ساله ایران و عراق و دفاع جانانه ایران اشاره کرد و افزود: اقتدار کنونی ما در جهان به برکت خون پاک شهدا است.

وی، رژه موتورسواران، اجرای مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، شب شعر، یادواره شهدای زنان ایثارگر را از برنامه‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس برشمرد.

این مسئول، برگزاری نشست هیئت عاشقان ولایت در پایگاه، اجرای یک رزمایش، ویزیت رایگان و ... را از جمله برنامه‌های پیشنهادی در هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

انتهای پیام/84002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول