اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد راهیان نور استان مرکزی:

نسل امروز با الگوپذیری از رزمندگان اسلام راه حق را ادامه دهند

رئیس ستاد راهیان نور استان مرکزی گفت: نسل امروز باید با الگوپذیری از رزمندگان اسلام ‌ادامه‌دهنده راه آنها باشند و با این اقدام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نسل امروز با الگوپذیری از رزمندگان اسلام راه حق را ادامه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در دوره آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور که در باغک امیرکبیر شازند برگزار شد، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان به اردوهای راهیان نور نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به خانواده‌ها دارد که خوشبختانه این مهم با استقبال خوب جوانان همراه است.

وی با تأکید بر اینکه راه شهدا، ادامه راه بزرگان اسلام است، تصریح کرد: راه شهدا راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهدایی است که در راه این انقلاب جان خود را فدا کردند.

رئیس ستاد راهیان نور استان مرکزی تأکید کرد: شهدا با الهام از نهضت جاوید کربلا توانسته‌اند عاشقانه از اسلام و قرآن دفاع کنند که آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های این رزمندگان از ضروریات است.

گلشن‌زاده بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را خدشه‌دار کرده و نسل امروز را از این آرمان‌ها جدا سازد که برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مؤثری در خنثی‌سازی این توطئه دشمنان دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور، اذعان داشت: این دوره با هدف ارتقای سطح مدیریت، برنامه‌ریزی و پیشرفت کاروان‌های راهیان نور برگزار شده و طی آن شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با نحوه مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و نحوه ارتباط با زائران آشنا می‌شوند.

در این دوره 60 نفر از مدیران کاروان‌های راهیان نور استان شرکت داشتند.

انتهای پیام/87004/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول