اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و گیلان خبر داد

افتتاح 15 طرح صنعتی گیلان در هفته دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی 15 طرح صنعتی این استان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 15 طرح صنعتی گیلان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اجرای طرح‌های صنعتی گیلان اظهار کرد: آمادگی لازم برای افتتاح رسمی 15 طرح صنعتی گیلان در هفته دولت وجود دارد.

وی سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر 645 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی آنها 400 نفر به صورت مستقیم شاغل می‌شوند.

این مسئول، تصریح کرد: این واحدها شامل پنج واحد صنایع غذایی، سه واحد محصولات پلاستیکی، دو واحد محصولات فلزی، دو واحد صنایع نساجی، یک واحد صنایع الکترونیکی، یک واحد کانی غیر فلزی و یک واحد محصولات شیمیایی هستند.

وی، مهم‌ترین این واحدها را شامل یک سردخانه صنعتی هفت هزار تنی، یک واحد تولید پانل‌های ساختمانی، یک واحد تولید لامپ‌های کم‌مصرف و یک واحد تولید قطعات راه‌آهن ذکر کرد.

منتظری بیان کرد طرح‌های مذکور در شهرستان‌های رشت، بندر انزلی، آستارا، لنگرود، سیاهکل، رودبار، آستانه‌اشرفیه، فومن، شفت و صومعه‌سرا قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های یاد شده در ایام گرامیداشت هفته دولت طبق برنامه‌ریزی استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌های مربوطه با حضور مسئولان مربوطه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2300/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول