اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد استان مرکزی صورت گرفت

جمع‌آوری 3 میلیارد و 649 میلیون ریال فطریه و کفاره

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع‌آوری بالغ بر سه میلیارد و 649 میلیون ریال فطریه و کفاره توسط این نهاد خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد و 649 میلیون ریال فطریه و کفاره

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محسن ولیئی گفت: 877 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) مستقر در مساجد و سایر اماکن به جمع‌آوری این فطریه‌ها و کفاره‌ها مبادرت داشته است.

وی افزود: از این میزان بالغ بر دو میلیارد و 731 میلیون و 653 هزار ریال فطریه عام، 135 میلیون و 367 هزار ریال فطریه سادات و 38 میلیون و 870 هزار ریال کفاره عمد و بالغ بر 743 میلیون و 580 هزار ریال کفاره غیر عمد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: جمع‌آوری بالغ بر 54 میلیون و 260 هزار ریال برای آزادی زندانیان و 62 میلیون و 319 هزار ریال برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در روز قدس از دیگر کمک‌های مردمی به کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

ولیئی ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت به دست محرومین و نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همچنین از پرداخت 328 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال خبر داد و ابراز داشت: در سه ماهه سال جاری 328 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده،‌ همچنین در بخش خود اشتغالی نیز 265 شغل با ارائه تسهیلات دو میلیارد و 414 میلیون تومانی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در بخش آموزش فنی حرفه‌ای تمامی خدمات برای مددجویان رایگان است، بیان کرد: در این مدت 228 مورد آموزش با اعتبار 27 میلیون تومان به انجام رسیده است و در حوزه نظارت بر طرح‌های خانواده‌های تحت حمایت بیش از 12 هزار مورد نظارت فنی و حرفه‌ای توسط کارشناسان امداد و ناظران بخش خصوصی بر فعالیت اشتغال‌زایی کمیته امداد انجام شده است.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول