اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جدید شورای اسلامی شهر اصفهان:

برخی از رسانه‌ها قلم‌نگار رویدادهای فردا هستند

عضو جدید شورای اسلامی شهر اصفهان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس گفت: برخی از رسانه‌ها قلم‌نگار رویدادهای فردا هستند.

برخی از رسانه‌ها قلم‌نگار رویدادهای فردا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد جبل‌عاملی طی بازدیدی که ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان داشت، اظهار کرد: عکاسی خبری یکی از تخصصی‌ترین حرفه‌ها است و آنجا که زیان و گفتار درمانده می‌شود، هنر، زبان نافذ بشر می‌شود.

وی که اصالتاً لبنانی و از نوادگان شیخ بهایی در اصفهان است، تصریح کرد: جامعه رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تصویری، مکتوب و مجازی کشور را به طور کلی از نظر محتوایی می‌توان به سه دسته تقسیم کرد.

عضو جدید دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: دسته اول از رسانه‌ها فقط تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار دیروز این کشور و شهر می‌کنند که مصداق بارز آنها روزنامه‌ و مطبوعات استانی و کشوری است که باید همت کنند و در کنار انعکاس اخبار دیروز تحلیل روز ارائه کنند.

وی، دسته دیگر از جامعه رسانه یادشده را خبرگزاری‌هایی دانست که به اتفاقات و وقایع روز می‌پردازند و از فردای کشور و استان غافل مانده‌اند.

جبل عاملی در پایان تأکید کرد: دسته آخر از جامعه بزرگ رسانه‌ها که نیاز امروز و فردای کشور و استان است، رسانه‌هایی هستند که در کنار وقایع امروز به وقایع فردا هم می‌پردازند و با بیان تحلیل‌ها و مصاحبه‌ها با خواص خط مشی سیاسی-اجتماعی فردا را مشخص می‌سازند، این دست رسانه‌ها بیشتر شامل خبرگزاری‌هایی چون خبرگزاری فارس است.

انتهای پیام/63001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول