اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی:

تحلیل مسایل اجتماعی نشان بلوغ فکری فعالین حوزه رسانه‌ است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی گفت: تحلیل مسایل اجتماعی نشان از بلوغ فکری و سیاسی فعالین حوزه رسانه‌های مجازی است.

تحلیل مسایل اجتماعی نشان بلوغ فکری فعالین حوزه رسانه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی محمدباقر بابایی صبح امروز در جلسه بزرگداشت روز خبرنگار، با تبریک این روز به خبرنگاران آذربایجان غربی، اظهار داشت: خبرنگاران همچون سال‌های گذشته در پوشش خبر و اطلاع رسانی تمام امور اجرایی و فرهنگی خوی پیشقدم بودند.

بابایی افزود: خبرنگاران در زمان انتخابات اخیر با ارائه اخبار انتخابات و تحلیل‌ها در تشکیل و خلق حماسه سیاسی بیشترین مشارکت را داشتند.

وی با اشاره به انتشار 11 نشریه در شهرستان خوی، گفت: در این شهر 9 هفته نامه ، دو هفته نامه و ماهنامه و دو فصلنامه تخصصی متعلق به دانشگاه آزاد خوی در حال فعالیت هست.

بابایی فعالیت خبرنگاران و علاقمندان خوی در فضای مجازی را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت: اخیراً خبرنگاران خوی رویکرد زیادی در زمینه اطلاع رسانی و نقد عملکرد مسئولین در فضای سایبر و مجازی اتخاذ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تحلیل مسایل اجتماعی و خبری و حتی سیاسی این سایت‌ها و وبلاگ‌ها نشان بلوغ فکری و سیاسی این فعالین حوزه رسانه‌های مجازی را می‌رساند.

وی از وجود 26 سایت اطلاع رسانی توسط ادارات شهرستان خوی خبر داد و اظهار داشت: با وجود این سایت‌ها تقریباً همه آنها راکد هستند.

بابایی ایجاد رشته کاردانی خبرنگاری در دانشگاه علامه خویی را ظرفیت بسیار مناسب خوی عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد کتابخانه تخصصی رسانه و مطبوعات در کتابخانه شهید رجایی و بیمه کردن پنج نفر از خبرنگاران خویی از دیگر برنامه‌های این اداره است.

انتهای پیام/61001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول