اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

استان بوشهر آماده گسترش برنامه‌های فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: عطش خوبی برای گسترش برنامه‌های فرهنگی در این استان وجود دارد که همه مسئولان باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

استان بوشهر آماده گسترش برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر امروز در نخستین نشست خود با اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی بوشهر با قدردانی از فعالیت‌های اعضای مؤسسات قرآنی استان به عنوان خادمین قرآنی اظهار داشت: دغدغه‌های موجود که در این نشست مطرح شد نشان می‌دهد عطش خوبی برای گسترش برنامه‌های فرهنگی در این استان وجود دارد و امیدوارم همه مسئولان شهرستان و مدیران ارشد استان بتوانند این دغدغه‌های شما را پاسخ دهند.

وی با اشاره به لزوم توسعه و تقویت فعالیت‌های قرآنی در استان افزود: در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی اولویت با قرآن است؛ چراکه درخت قرآن اگر در جامعه رشد کرد، عامل بسیار مهمی در راستای جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و معنوی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچ‌کاری بدون برنامه‌ریزی قوام و دوام پیدا نمی‌کند،اذعان کرد: ما باید برای توسعه برنامه‌های قرآنی دارای استراتژی و برنامه باشیم تا با تمسک به قرآن کریم زمینه شکوفایی استعدادهای قرآنی و ترویج ارزش‌های مورد تأکید قرآن مجید در سطح جامعه فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان ضرورت تلاش برای جذب اعتبارات و توزیع عادلانه در سطح استان، تأکید کرد: نگاه اتحادیه مؤسسات قرآنی در سطح استان باید کلی و شامل حدود یک میلیون نفر جمعیت استان بوشهر باشد؛ به نحوی که اقصی نقاط استان تحت پوشش فعالیت‌های قرآنی قرار گیرد.

سروستانی در پایان با تأکید بر رویکرد مردمی فعالیت‌های موسسات قرآنی بیان داشت: هر طرح و فعالیتی که با مشارکت و اقبال عمومی مردم انجام شود، قطعاً به ثمر می‌نشیند و استفاده از ظرفیت‌های مردم ولایی و قرآن دوست استان بوشهر عامل مهمی در تحقق اهداف اتحادیه موسسات قرآنی است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول