اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد

پرداخت 906 هزار و490 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 906 هزار و 490 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

پرداخت 906 هزار و490 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر

عزت‌الله سارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از مجموع 4 هزار و 668 قرارداد مسکن مهر در چهار گروه اجاره 99 ساله، خود مالکین اجاره 5 ساله و تفاهم نامه سه جانبه تاکنون 4 هزار و 646 واحد تسهیلات دریافت کرده که در مجموع بالغ بر 906 هزار و 490 میلیون ریال است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این تعداد تاکنون 2 هزار و 419 واحد موفق به اخذ پایان کار شده‎اند که برای هزار و 805 واحد، دفترچه فروش اقساطی برای بازپرداخت تسهیلات اعطایی صادر شده است.

سارانی با اشاره به مراحل و هزینه‎های آماده‌سازی تصریح کرد: دو هزار و 790 واحد برای دریافت تسهیلات آماده سازی زمین معرفی شده که تاکنون 2 هزار و 546 واحد جمعا به مبلغ 23 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/75005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول