اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

آغاز جشنواره اقوام ایرانی از امشب در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان از آغاز جشنواره اقوام ایرانی با اجرای برنامه‌های متنوع از امشب در همدان خبر داد.

آغاز جشنواره اقوام ایرانی از امشب در همدان

علیرضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز جشنواره اقوام ایرانی در همدان اظهار کرد: جشنواره اقوام ایرانی از امشب در محوطه تله‌سی‌یژ بلوار ارم آغاز به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره اجرای موسیقی و رقص محلی توسط اقوام بلوچ، آذری، لر، کرد و عرب اقدام برنامه جالب توجهی است، که علاقمندان می‌توانند از امشب از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه اجرای این برنامه از ساعت 20 تا 23 شب برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در دو سانس هزار نفره ارائه برنامه خواهد داشت.این جشنواره در میان برنامه‌های جشنواره تابستانی همدان گنجانده شده و توسط بخش خصوصی اجرایی می‌شود که افراد برای حضور در این برنامه باید بلیط تهیه کنند.

ایزدی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع‌‌دستی، سوغات و هدایا نیز در 80 غرفه در حاشیه این برنامه گنجانده شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های بندبازی و آکروباتیک نیز یادآور شد: ایجاد غرفه عکاسی با لباس‌های محلی کشور و پخت زنده غذاهای سنتی، نان، دوغ، شیرینی محلی و... از دیگر بخش‌های جالب این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های فوق به صورت متوالی از ساعت شروع جشنواره تا پایان همه روزه اجرا خواهد شد اضافه کرد: بیش از 10 نوع بازی و سرگرمی نیز برای کودکان در این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش اذعان کرد: خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری می‌توانند ضمن حضور در این برنامه اخبار این جشنواره را نیز پوشش دهند.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول