اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرماندار قرچک

فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان قرچک برای هماهنگی هرچه بیشتر با رئیس شورای تامین این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرماندار قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان امنیت حاکم بر این شهرستان را ستود و گفت: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان قرچک عنوان کرد: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان مرز و نگهبانان جامعه با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی که می‌کشند ما امروز شاهد یک امنیت مطلوب با ضریب بالا در جامعه و کشور هستیم.

وی در ادامه امنیت پایدار امروز شهرستان را ناشی از برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های شبانه‌روزی و روحیه ایثارگری نیروهای خدوم انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی دانست.

رئیس شورای تأمین شهرستان قرچک پلیس را نیرویی مقتدر و با صلابت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

فرماندار قرچک افزود: خوشبختانه تجهیز ناجا به فن‌آوری روز دنیا، خواب را از اخلالگران و مسببان سلب آسایش مردم گرفته است و افراد شرور و اراذل و اوباش جایی برای فعالیت ندارند.

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای سطح انتظامی شهرستان به منطقه انتظامی و واگذاری زمین به ناجا در جهت احداث ساختمان اداری مورد نیاز خود اشاره کرد و گفت: با دستورات استاندار تهران و مساعدت معاونت ایشان، اعتبارات شهرستانی در حال جذب است که امیدواریم با تلاش ادارات شهرستان، شاهد انجام کارهای خوب و ماندگاری برای شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار که  علاوه بر فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قرچک، پرسنل راهور و ادارات ناجای این شهرستان نیز حضور داشتند، دغدغه اصلی جوامع را آسایش مردم  ذکر کرد و گفت: در سایه آرامش و آسایش، کسب و کار رونق می‌گیرد، دانش‌های بشری نمایان می‌شود و توسعه جوامع در همه زمینه‌ها شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول