اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر بهارستان:

شبکه خطوط اتوبوسرانی بهارستان اصلاح می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر بهارستان گفت: با توجه به نیاز و درخواست مردم شبکه خطوط ناوگان اتوبوسرانی بهارستان اصلاح شد.

شبکه خطوط اتوبوسرانی بهارستان اصلاح می‌شود

رضا جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به جمعیت کنونی شهر جدید بهارستان و خوابگاهی بودن این شهر و همچنین فاصله 15 کیلومتری این شهر با اصفهان بیشترین نقل و انتقال با اتوبوس انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های موجود در ناوگان بهارستان بسیار فرسوده هستند و عمرشان برای جابه جایی مسافر از بهارستان به اصفهان با توجه به طولانی بودن مسیر به اتمام رسیده و دیده شده بسیاری از همین اتوبوس‌های فرسوده در طی مسیر خراب و مسافران را سرگردان می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر بهارستان تصریح کرد: توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی شهر بهارستان با توجه به رشد جمعیت این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مسئول به مشکلات موجود در راستای حمل و نقل مردم در شهر بهارستان اشاره کرد و ادامه داد: بهارستان از شهر‌‌های دو مدیریتی محسوب می‌شود.

جعفریان با بیان اینکه ابعاد مسافتی بخش‌های مختلف بهارستان نیز بسیار زیاد است، ادامه داد: فاز اول این شهر با فاز سوم آن هشت کیلومتر مسافت دارد و مردم بهارستان برای سفر از یک فاز به فاز دیگر باید از وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی استفاده کنند. دیریت این شهر توسط شرکت عمران و شهرداری صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به مکاتبات پلیس راه با شهرداری در خصوص تردد نکردن اتوبوس‌های شهری در جاده اصفهان - شیراز (طبق تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی) پایانه موقت شهر بهارستان جهت سرویس دهی بهتر به شهروندان راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر بهارستان افزود: این پایانه به صورت موقت جهت خدمت رسانی به مردم راه‌اندازی شده و در آینده‌ای نزدیک به مکان مناسب‌‌تری منتقل می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به فاصله بهارستان تا اصفهان می‌بایست از اتوبوس‌های ایمن تری در این مسیر استفاده می‌شد که به همین جهت اتوبوس‌های زیر پنچ سال را در مسیر بهارستان به اصفهان قرار دادیم که مردم بتوانند با ایمنی بیشتر و سریع تر جا به جا شوند و در حال حاضر اتوبوس‌ها در این مسیر تعداد 20 دستگاه ثابت و دو دستگاه پشتیبان هستند.

جعفریان در پایان تاکید کرد: با انجام این کار تعداد اتوبوس‌های داخلی افزایش پیدا کرده و مسافران زمان کمتری را در ایستگاه‌های اتوبوس به انتظار می‌نشینند.

انتهای پیام/63021/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول