اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

روند تغییرات عادی است / در تغییرات باید به فکر رفع مشکل مردم باشیم

استاندار مازندران گفت: روند تغییرات عادی است، ولی در تغییرات باید به فکر رفع مشکل مردم باشیم.

روند تغییرات عادی است / در تغییرات باید به فکر رفع مشکل مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه توسعه اشتغال روستاهای مازندران اظهار داشت: قابلیت‌های گردشگری روستاهای مازندران به خوبی معرفی نشد و این وظیفه میراث فرهنگی و گردشگری است که باید در این زمینه اقدامات مؤثر‌تری انجام می‌داد.

وی با اشاره به قابلیت گردشگری دریاچه ولشت و سورت در منطقه چهاردانگه ساری بیان داشت: اتفاق خاصی که منجر به توسعه و حمایت از گردشگر در این منطقه شود به وجود نیامد.

استاندار مازندران در ادامه به برخی تغییرات احتمالی در کشور اشاره کرد و گفت: روند تغییرات عادی است، ولی در تغییرات باید به فکر رفع مشکل مردم باشیم.

وی ادامه داد: اینکه چه کسی و چه مسئولیتی را می‌گیرد اهمیت ندارد ولی این موضوع باید بررسی شود که اسامی و افرادی که قرار است حضور یابند چه مقدار توان ایجاد تغییر و تحول را دارند.

طاهایی در ادامه تاکید کرد: محور نگاه ما در تغییر و تحولات باید معطوف به ظرفیت‌ها و امکانات دیده شده باشد.

وی در ادامه خواستار جدی‌تر گرفتن مسئله آموزش در سطح استان مازندران شد و بیان داشت: اگر تحولی در استان مازندران انجام شد باید این موضوع را مدیون آموزش باشیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: نشاء مجدد برنج در مازندران به برکت آموزش در این استان در حال اتفاق است که در سال جاری 85 هزار هکتار از اراضی مازندران دوباره برای برداشت برنج نشاء می‌شوند.

این مسئول ارشد استان مازندران با اشاره به سابقه طولانی خویش در سمت استاندار بیان داشت: با وجود داشتن سابقه طولانی در سمت استانداری بسیاری از فنون استاندار موفق را یاد نگرفتم و نیازمند به یادگیری هستم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: باید از 365 روز سال برنامه‌ریزی برای آموزش جدی گرفته شود و از 7 ماه باقی‌ مانده سال باید تلاش کنیم که 5 ماه برای آموزش عوامل اجرایی در استان مازندران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: بخشداران، دهیاران و شوراها نیاز به آموزش و فراگیری دارند.

طاهایی در پایان خواستار فعال شدن مراکز تحقیقات در استان مازندران شد و بیان داشت: در برخی از شهرهای استان مازندران شاهد کاشت گونه‌ای گیاهی هستیم که آب و هوای استان ما سنخیت ندارد.

انتهای پیام/86004/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول