اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

متناسب با ظرفیت‌های بابل کارهای عمرانی انجام نشده است

استاندار مازندران با تقدیر از خدمات دولت‌های نهم و دهم گفت: متناسب با ظرفیت‌های بابل کارهای اجرایی انجام نشده است.

متناسب با ظرفیت‌های بابل کارهای عمرانی انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید علی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از فرمانداری ویژه در جلسه شورای اداری بابل اظهار داشت: به دلیل استعدادهای خاصی از جمله وجود علمای برجسته‌ای چون سعید العلما، آیت‌الله روحانی نماینده فقید رهبری در بابل این شهرستان از جایگاه ویژه‌ا‌ی در سطح کشور برخوردار است.

وی ولایتمداری و عشق به ائمه معصومین را نماد و ویژگی بارز مازندران برشمرد و افزود: استان مازندران با تقدیم 10 هزار و 400 شهید و 2هزار و 384 آزاده نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

طاهایی با اشاره به اینکه بابل شهر دانشگاهی است، ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بابل به تیپ یک را مرهون تلاش علما و مشاهیر بزرگ این شهر از جمله مرحوم آیت‌الله روحانی برشمرد و تصریح کرد: خیلی از بیماران غرب مازندران برای درمان به بابل مراجعه می‌کنند، چرا که بزرگ‌ترین مرکز پرتو درمانی بیماران خاص مازندران در بابلسر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی از خراسان تا شمال ایران بوده است، بیان داشت: با توجه به ظرفیت موجود علمی بابل از نظر بسیاری از امکانات عمرانی محروم است.

طاهایی تکمیل کمربندی جنوبی، تسریع برای تامین آب شرب بابل، هادی‌شهر، امیرکلا، فریدونکنار و شهرهای گروه الف را از ضروریات برشمرد و افزود: در حال حاضر تامین آب شرب شیخ موسی بندپی شرقی از طریق تانکر انجام می‌شود که نیاز است اتمام پروژه آبرسانی این منطقه با جدیت پیگیری شود.

 استاندار مازندران در ادامه از ارتقای صندوق توسعه عصر شمال به بانک قرض الحسنه خبر داد و افزود: صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) که به صندوق توسعه عصر شمال تغییر نام یافته است، یکی از اقدامات بسیار برجسته برای کمک به مردم بابل بوده است که با حمایت مرحوم آیت‌الله روحانی و علی‌اکبر شهیری مدیرعامل صندوق توسعه شمال انجام شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/86009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول