اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

نجات 2 جوان از آب‌های سد زاینده‌رود

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دو جوان در آب‌های سد زاینده رود گرفتار شده بودند که در عملیاتی هشت ساعته نجات پیدا کردند.

نجات 2 جوان از آب‌های سد زاینده‌رود

حیدرعلی خانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چادگان مبنی بر گرفتار شدن دو جوان در آبهای خروشان زاینده رود بعد از خروجی سد، بلافاصله تیم امداد و نجات در آب و سیلاب هلال احمر چادگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محلی که این دو جوان در آن گرفتار شده بودند در 30 کیلومتری شهرستان چادگان قرار داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: تیم اعزامی شامل پنچ نفر نجاتگر، یک پزشک و پرسنل هلال احمر چادگان به همراه تجهیزات کامل نجات در آبهای خروشان و سیلاب، یک دستگاه خودروی پیکاپ و یک دستگاه آمبولانس سریعاً در محل اعلام شده حاضر شدند.

این مسئول اضافه کرد: پس از انجام عملیاتی هشت ساعته که بسیار سخت و پر استرس بود دو جوان 22 ساله گرفتار شده در رودخانه خروشان، به سلامت از رودخانه خارج شدند.

وی افزود: پس از خروج افراد از رودخانه اقدامات اولیه درمانی برروی حادثه دیدگان انجام شد و بلافاصله توسط آمبولانس جمعیت به مرکز درمانی 17 شهریور چادگان جهت انجام اقدامات بعدی منتقل شد.

خانبازی متذکر شد: وضعیت هر دو جوان مساعد بود، اما یکی از آنان به سبب ترس دچار مشکل قلبی شده بود که پس از انتقال به بیمارستان بهتر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان علت حادثه را عدم توجه به علائم هشدار دهنده و رعایت نکردن نکات ایمنی لازم دانست.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول