اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد

تجهیز هلال احمر قزوین به بالگرد امدادرسان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با تجهیز هلال احمر این استان به یک فروند بالگرد امداد و نجات، قزوین جزو 10 استانی خواهد بود که بالگرد امداد و نجات دارد.

تجهیز هلال احمر قزوین به بالگرد امدادرسان

حسین درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت اختصاص بالگرد امداد به هلال احمر استان قزوین اظهار داشت: هلال احمر استان قزوین توانست با رایزنی‌هایی که انجام داد، یک فروند بالگرد را برای امداد و نجات در اختیار بگیرد.

وی افزود: بی‌تردید با توجه به موقعیت استان قزوین که در شاه‌راه غرب و شمال قرار گرفته است، وجود چنین بالگرد امدادی نیازی جدی بود.

این مسئول یادآور شد: جمعیت انبوه در استان قزوین و همچنین گردشگران و مسافرانی که از این استان عبور می‌کنند نیز در مواقع حوادث احتیاج به خدمات فوری و اضطراری دارند که با تأمین این بالگرد، محقق خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: تجهیز هلال احمر استان قزوین به این بالگرد نیز در راستای اهداف این سازمان در استان یعنی ارائه خدمات در کمترین زمان به هم‌استانی ها و دیگر ‌هموطنان است.

درویشی عنوان کرد: امروز آمار تصادفات جاده‌ای رقم قابل توجهی را نشان می‌دهد و در مقابل نیز نیاز به امدادرسانی سریع در ترافیک‌های امروز در این جاده‌ها و همچنین سطح شهرها به شدت احساس می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: بهره‌برداری از این بالگرد در مناطق صعب‌العبور نیز از دیگر مزیت‌های آن است که از اهمیت فوق‌العاده‌ای در تسریع بخشیدن به امدادرسانی دارد.

درویشی تأکید کرد: کم‌تر از 10 استان کشور از بالگرد امداد رسان بهره می‌برند که استان قزوین نیز امروز به جمع این استان‌ها پیوست.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: فرودگاه سمپاشی قزوین نیز هم‌اکنون برای آشیانه این بالگرد در نظر گرفته شده است و از نیمه نخست شهریور ماه جاری این بالگرد در آشیانه‌اش مستقر می‌شود.

انتهای پیام/2667/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول