اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

سفیر قم در دیدارهای تدارکاتی آماده صعود به لیگ برتر می‌شود

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال سفیر با برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی خود و همچنین انجام دیدارهای تدارکاتی با قدرت آماده صعود به لیگ برتر والیبال می‌شود.

سفیر قم در دیدارهای تدارکاتی آماده صعود به لیگ برتر می‌شود

سیدجواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم والیبال سفیر قم با اتکا به نیرو و استعداد بسیار بالای بازیکنان بومی و با کم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده از سوی هیئت و حمایت‌های مالی مدیران سفیر قطعا می‌تواند در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حضور موفقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه والیبال قم در لیگ امسال در پی‌کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور است ادامه داد: والیبالیست های آینده‌دار قمی در ترکیب این تیم با انجام تمرینات سخت و فشرده که مرحله نخست آن در قالب نخستین اردوی آماده سازی یک هفته به طول انجامید و همچنین با انگیزه‌ای فراوان به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر قصد حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را دارند.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: قطعا با تلاش‌هایی که کادر فنی و بازیکنان تیم انجام می‌دهند می‌توانیم امسال در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور توان بالای والیبال قم را نشان داده و حتی به لیگ برتر هم صعود کنیم چیزی که دور از دسترس بازیکنان با انگیزه سفیر قم نیست.

وی بیان داشت: برای اینکه انگیزه و اطمینان خاطری در ذهن بازیکنان ما ایجاد شود خوشبختانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم و شخص آقای قربانی مدیر سفیر کاملا جدی برای حمایت از تیم اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدواریم که با کسب نتایج خوب پاسخ این حمایت‌ها داده شود.

حسینی نژاد بیان داشت: به واقع از سفیر به عنوان حامی مالی تیم والیبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به سبب حمایت و دلگرمی‌های خوبی که از سال گذشته به اعضای تیم می‌دادند قدردانی می‌کنیم و امیدوارم ورزش قم همواره قدردان حمایت‌ها و تلاش‌های این عزیزان باشد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه آماده سازی تیم سفیر قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول این فصل اضافه کرد: مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با حضور نزدیک به 15 تیم از آبان ماه امسال به انجام خواهد رسید و تیم سفیر با انجام تمرینات آماده سازی خود در سالن شهید طاهریان مهیای حضور موفق در این رقابت‌ها می‌شود.

وی یاد‌آور شد: با توجه به تجربیات ارزشمند به دست آمده از لیگ‌های دو فصل گذشته که سطح کیفی و کمی خوبی داشت، اکنون والیبالیست‌های سفیر قم آماده می‌شوند تا قابلیت‌ها و توانمندی بالای خود را برای حضور در لیگ دسته اول والیبال کشور نشان دهند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول