اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

گلایه‌های ایمان عظیمی از رئیس هیئت بوکس ساری

مربی و پیشکسوت بوکس مرکز مازندران با اشاره به کارنامه ضعیف بوکس ساری گفت: با توجه به کارنامه ضعیف رئیس هیئت بوکس مرکز استان، مربیان تصمیم گرفتند در هیچ یک از مسابقات لیگ قهرمانی استان و یا شهرستانی حضور نیابند.

گلایه‌های ایمان عظیمی از رئیس هیئت بوکس ساری

ایمان عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: رئیس حال حاضر بوکس ساری هیچ اقدامی برای رشد و توسعه رشته بوکس در مرکز استان انجام نمی‌دهد و به همین دلیل مربیان بوکس ساری نیز اراده‌ای برای همکاری لازم با وی ندارند.

وی با اشاره به کارنامه ضعیف بوکس ساری تصریح کرد: تیم بوکس ساری در هر مسابقه‌ای که شرکت کرد، نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرد.

عظیمی درباره مشکلات مالی هیئت بوکس ساری ابراز داشت: در حال حاضر بیشتر هیئت‌ها مشکل مالی دارند اما رئیس فعلی هیئت بوکس مرکز استان برای جذب اسپانسر و حامی مالی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: با توجه به کارنامه ضعیف رئیس هیئت بوکس مرکز استان، مربیان تصمیم گرفتند در هیچ یک از مسابقات لیگ قهرمانی استان و یا شهرستانی حضور نیابند.

قهرمان چندین دوره بوکس کشور و استان با اشاره به اینکه رئیس فعلی تاکنون هیچ بازدید و یا سرکشی از سالن‌های بوکس مرکز استان نداشت، اظهار داشت: از رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و همچنین رئیس هیئت بوکس استان خواستیم تا هر چه سریع‌تر تکلیف ریاست هیئت بوکس مرکز استان را روشن کنند.

انتهای پیام/86005/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول