اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

پخش زنده مسابقات بوکس انگیزه ورزشکاران را بیشتر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با پخش زنده مسابقات ورزش بوکس از تلویزیون انگیزه و رغبت بوکسورها بیشتر می‌شود.

پخش زنده مسابقات بوکس انگیزه ورزشکاران را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند بعدازظهر امروز در نشست مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران در ساری افزود: با توجه به اینکه این رشته ورزشی بنا به دلایلی از طریق تلویزیون پخش زنده نمی‌شود، اما همچنان انگیزه و شادابی ورزشکاران این ورزش در کشور چند برابر است.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال در کشور تصریح کرد: در صورت حمایت همه جانبه از سوی مسئولان ورزش بوکس هم می‌تواند به افتخارات بیشتری دست یابد.

سعادتمند گفت: به طور حتم اگر تلاش و حمایت‌های ناطق نوری در بوکس نبود، با توجه به مشکلات متعدد این رشته ورزشی الان فعالیتی در کشور نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به افتخار آفرینی پاک‌منش از پیشکسوتان بوکس استان خبر داد و افزود: پس از 13 سال جاسم دلاوری دیگر بوکسور مازندرانی در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال با ارزش برنز شد.

سعادتمند با اشاره به حضور شش مازندرانی در اردوی تیم ملی بوکس ابراز داشت: در مسابقات مختلف تیم ملی همیشه دو تا سه بوکسور مازندرانی به روی رینگ می‌روند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به حضور ملی پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی از فدراسیون تقاضا می‌شود برای دعوت مربیان مازندرانی به اردوی تیم ملی اهمیت بیشتری دهد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ریاست سابق هیئت اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای رشد و موفقیت این ورزش حمایت خود را از این هئیت اعلام می‌کند.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول