اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان قم:

برگزاری مسابقات لیگ موجب شناسایی استعدادهای بوکس قم شده است

دبیر هیئت بوکس استان قم شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی را حاصل برگزاری مستمر رقابت‌های لیگ بوکس باشگاه‌های قم دانست.

برگزاری مسابقات لیگ موجب شناسایی استعدادهای بوکس قم شده است

رضا کاظم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ملی پوشان قمی حاضر در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان محصول رشادت‌ها و تلاش‌های مربیان این رشته ورزشی و برگزاری منظم مسابقات لیگ و قهرمانی استان قم است.

وی ادامه داد: امروز شاهد حضور بوکسورهایی نظیر محمد مردی، احسان خدایاری، هاشم کلهری و چندین بوکسور خوش آتیه و توانمند قم در سطح اول بوکس کشور هستیم و چند تن از آنها سابقه همراهی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف در مسابقات برون مرزی را دارند.

دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: در سال‌های اخیر مسابقات بوکس باشگاه‌های استان قم حداقل با شرکت پنج تیم به انجام رسیده و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کرده‌اند تا قهرمان این دوره از پیکارها معرفی شود.

وی ابراز داشت: محل برگزاری فعالیت‌های مهم رشته بوکس اعم از تمرین و مسابقه خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط این هیئت، این فعالیت‌ها مورد استقبال جمع زیادی از علاقمندان به بوکس قرار گرفته است.

کاظم‌پور بیان داشت: علاوه بر تیم‌هایی از باشگاه‌های فعال بوکس در قم، شاهد حضور تیم‌هایی از بخش‌های تابعه قم از جمله کهک در مسابقات لیگ بوکس باشگاه‌های استان قم بودیم و این مهم موجب جذابیت و بالاتر رفتن کیفیت رقابت‌ها شده بود.

وی یاد آور شد: در سال‌های اخیر بوکسوری همچون سید علی‌اکبر حسینی‌فرد توانست چهره‌ای پرفروغ برای بوکس قم در مسابقات داخلی و برون‌مرزی باشد چرا که این بوکسور هم در رقابت‌های معتبری نظیر جام احمدکومرت در ترکیه و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا به روی رینگ رفت و هم در مسابقات قهرمانی کشور برای ورزش قم افتخارآفرین شد.

دبیر هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای بوکس قم موجب شد تا برای نخستین‌ بار بوکس قم در مسابقات رده سنی جوانان کشور که در تیرماه سال گذشته میزبان آن بودیم به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر نیز احسان خدایاری در تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان حضور دارد و چهره‌ای همچون محمد مردی می‌تواند برای بوکس قم افتخارآفرینی کند و ما نیز به فعالیت‌هایی که موجب جذب نیروهای مستعد این رشته می‌شود ادامه می‌دهیم تا روند رو به رشد بوکس قم ادامه یابد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول