اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس مازندران خبر داد

برگزاری اردو در کشورهای همجوار برای توسعه بوکس مازندران

رئیس هیئت بوکس مازندران از برگزاری اردوی در کشورهای همجوار برای توسعه بوکس مازندران خبر داد.

برگزاری اردو در کشورهای همجوار برای توسعه بوکس مازندران

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مازندران با بیشتر کشورهای مشترک منافع ارتباط نزدیکی دارد، به هین دلیل اردوی‌های مشترک بوکس با این کشورها انجام می‌شود.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی این رشته ورزشی در استان افزود: در مدت سه ماهی که به عنوان سرپرست در این رشته ورزشی تلاش کردم، خیلی‌ چیز ها را یاد گرفتم.

رئیس هیئت بوکس مازندران درباره مشکلات این رشته ورزشی گفت: در حال حاضر هیچ امکانات از ریاست سابق دریافت نکردیم و با دست خالی بوکس استان را تحویل گرفتم.

بابایی با اشاره به اتفاق فکر برای رشد و توسعه این ورزش در استان افزود: شخص مشورت‌پذیری هستم، از تمامی پیشکسوتان و قهرمانان بوکس می‌خواهم برای پیشرفت این ورزش مرا کمک کنند.

وی مهم‌ترین برنامه‌های خود را توسعه این ورزش در تمام شهرستان‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: برای رشد و پیشرفت و همچنین برطرف شدن مشکلات سه خانه بوکس در مرکز، غرب و شرق استان نیاز ضروری است.

رئیس هیئت بوکس مازندران در ادامه جذب اسپانسر را مهم‌ترین برنامه چهار ساله خود نام برد و یادآور شد: برای حضور تیم در رقابت‌های مختلف کشوری و استانی و حتی بین‌المللی حمایت سرمایه گذاری نیاز است.

بابایی همچنین تشکیل کمیته‌های مشورتی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد شغل برای قهرمانان و تشکیل بانک اطلاعات برای ورزشکاران بوکس از دیگر  برنامه‌های اجرایی من است.

وی در ادامه از میزبانی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در استان خبر داد و گفت: هفته گذشته با توجه به مشکلاتی که در بهشهر داشتیم مسابقات نوجوانان قهرمانی استان با حضور پرشور ورزشکاران برگزار شد.

بابایی در پایان با تشکر از جعفری رئیس سابق هیئت بوکس مازندران افزود: برای هماهنگی و رشد ورزش بوکس مازندران تعامل و همکاری بسیار خوبی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان خواهم داشت و طبق برنامه و تقویم ورزشی برای پیشرفت بوکس مازندران تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول