اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهران:

رعایت حقوق مردم جلوه اقتدار پلیس است

فرمانده انتظامی مهران گفت: اصل مشارکت و نظارت از اصول حاکم بر امنیت عمومی است.

رعایت حقوق مردم جلوه اقتدار پلیس است

محسن کشتکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ارتباط امنیت عمومی و مشارکت‌های مردمی یک ارتباط دو سویه است.

وی تصریح کرد: گسترش امنیت عمومی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه مشارکت‌های مردمی باشد و افزایش مشارکت‌های مردمی نیز پشتوانه محکمی برای حاکمیت و بقاء امنیت جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: پیشگیری از وقوع جرم جز با همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود.

کشتکار با بیان اینکه درصد بسیاری از برخوردهای انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرم است، تصریح کرد: در حوزه پیشگیری باید تلاش کنیم تا بسترهای جرم را در جامعه هدف قرار داده و برای از بین بردن آن تلاش کنیم.

این مسئول انتظامی افزود: مهار، کنترل و کاهش جرائم نیازمند عزم ملی و هماهنگی بین نهادها، سازمان‌های اجتماعی و تصمیم‌گیری همه جانبه در این رابطه است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران در ادامه پیشگیری اجتماعی را مقدم بر پیشگیری انتظامی و قضایی عنوان و اظهار داشت: موضوع مهم پیشگیری اجتماعی، تغییر فرهنگ اجتماعی است.

وی در پایان نظم و انضباط را زیربنای ماموریت‌های پلیس بیان کرد و با اشاره به اجرای طرح تابستانه پلیس برای ارتقاء امنیت تفرجگاه‌ها، گفت: ارتقاء امنیت در این مناطق در واقع پاسخ به مطالبات مردم است.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول