اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین آمل خبر داد

تهیه 600 جهیزیه برای نوعروسان آملی در 7 سال

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل از تهیه 600 جهیزیه برای نوعروسان این شهرستان در هفت سال گذشته خبر داد.

تهیه 600 جهیزیه برای نوعروسان آملی در 7 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عطاالله حیدرزاده پیش از ظهر امروز در هفتمین سالگرد تاسیس مجمع خیران شهرستان آمل با اشاره به اینکه این مجمع تاکنون موفق به اهدای جهیزیه به 600 نوعروس آملی شده است، گفت: این جهیزیه‌ها از محل کمک‌های مردمی حاصل شده است.

وی نقش خیران آملی را در کمک به نیازمندان مهم ارزیابی کرد و از اقدامات ارزنده این مجمع در کاهش آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌های نیازمند خبر داد و افزود: این مجمع در بخش‌های مختلف درمانی، دانشجویی، ساخت مسکن نیازمندان و امور حقوقی گام‌های مهمی برای نیازمندان برداشته است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه این مجمع در حال ساخت 20 واحد مسکونی برای نیازمندان آملی است، گفت: مراحل ساخت سقف اول این پروژه به اتمام رسیده و اجرای سقف دوم این پروژه نیز در دست انجام است.

عضو مجمع خیران شهرستان آمل با تاکید بر اینکه این طرح در قالب مسکن مهر برای مددجویان آماده‌سازی می‌شود، یادآور شد: شهرداری آمل مطالبات خود در این زمینه را به این مجموعه بخشیده است.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه خانه پدر که زیر پوشش مجمع خیران قرار دارد اقدام به نگهداری کودکان یتیم می‌کند، اذعان داشت: این کودکان از صبح با سرویس‌های از منازل کسانی که با آنها زندگی می‌کنند جمع‌آوری می‌شوند و یک روز را در موسسه می‌گذرانند.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه سه وعده کامل غذایی از سوی موسسه به این کودکان داده می‌شود، گفت: این محبت از سوی مجموعه به گونه‌ای است که عصر هنگام کودکان تمایلی برای بازگشت به خانه‌های خود ندارند.

وی با اعلام اینکه کمک‌های خیران در بخش‌های مختلف راهگشای بخشی از مشکلات نیازمندان شهرستان بوده است، متذکر شد: این کمک‌های خیران است که به مجمع برای کمک به نیازمندان یاری می‌رساند.

انتهای ‌پیام/‌86011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول