اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

معرفی نفرات برتر مسابقات آتش‌نشانان شرکت خطوط لوله نفت ایران

مسابقات انتخابی آتش‌نشانان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با معرفی آتش‌نشانان برتر مناطق مختلف این شرکت به پایان رسید.

معرفی نفرات برتر مسابقات آتش‌نشانان شرکت خطوط لوله نفت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله پایانی مسابقات انتخابی آتش‌نشانان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با معرفی آتش‌نشانان برتر مناطق مختلف این شرکت صبح امروز به پایان رسید.

مسئول برگزاری این مسابقات که در محل مرکز انتقال نفت نکا برگزار شد، گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مسابقات المپیاد آتش‌نشانان پالایش و پخش شرکت می‌کنند.

سید مرتضی جاندل با بیان اینکه 14 نفر در قالب دو تیم در این مسابقات انتخاب شده‌اند، ادامه داد: ایجاد انگیزه برای بالا بردن توانایی جسمی، فنی و عملیات آتش‌نشانان، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی آتش‌نشانان در هنگام حوادث و تبادل تجربه، دانش و مهارت آتش‌نشانان از اهداف برگزاری این مسابقات بود.

به گفته جاندل، آتش‌نشانان در این مسابقات در هفت ماده، شامل دو نیمه استقامت یک‌هزار و 500 متر، دو مسافت 100 متر با مانع، دو 100 در چهار متر امدادی، عملیات حمل هوز و استفاده از PPE آتش‌نشانی، بالا رفتن از نردبان طناب نجات، بارفیکس، دراز نشست و شنا و عملیات آبرسانی با هم رقابت کردند.

در این دوره از مسابقات، علی‌اصغر خواجه، سیدحسین حسینی‌نژاد، مسلم جعفرزاده، علی آقایی، نجم‌الدین فرجی، رضا ثقفی، محمدرضا رضایی، میثم اکبری، محمد محسنی، محمد معافی، حمیدرضا عراقی‌نژاد، حبیب‌الله زینعلی، میثم هندی‌زاده و صالح شریفی به عنوان نفرات برتر شناخته و در قالب دو تیم راهی مسابقات المپیاد آتش‌نشانان پالایش و پخش شدند.

آتش‌نشانان منطقه شمال با تعداد چهار نفر افراد برگزیده شده در این مسابقات، بهترین عملکرد را در میان مناطق 11گانه داشتند.

انتهای پیام/2296/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول