اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد

واژگونی سواری پراید در کمربندی امام علی(ع)

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم از واژگونی سواری پراید در کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: مصدومان این سانحه پس از رهاسازی به اورژانس تحویل داده شدند.

واژگونی سواری پراید در کمربندی امام علی(ع)

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد عملیات انجام شده توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی قم اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته 19 مورد عملیات گوناگون شامل نجات، اطفاء حریق و ایمن‌سازی انجام شد.

وی با تبیین عملیات‌های انجام شده تصریح کرد: دو مورد از عملیات‌های انجام شده به عملیات نجات، هفت مورد به عملیات اطفاء حریق و 10 مورد به ایمن‌سازی اختصاص داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم افزود: از دو مورد عملیات نجات یک مورد مربوط به رهاسازی آسانسور و یک مورد مربوط به انگشتربری بود.

وی همچنین از انجام هفت عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این عملیات‌ها به اطفاء حریق منزل، کانکس، اتصالی برق، مزرعه، درخت و پل عابر پیاده مربوط می‌شود.

جعفری به تشریح عملیات‌های ایمن‌سازی پرداخت و ابراز داشت: عملیات‌های ایمن‌سازی شامل سه مورد بازگشایی درب منزل، دو مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد واژگونی سواری پراید در کمربندی امام علی بعد از دارالحدیث، یک مورد واژگونی رنو، یک مورد نشت بنزین خودرو، یک مورد تصادف پراید با سمند و یک مورد تصادف اتوبوس با خاور بود.

وی با اشاره به واژگونی سواری پراید در کمربندی امام علی(ع) بعد از دارالحدیث بیان کرد: مصدومین این حادثه با اعزام نیروهای سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه رهاسازی و تحویل اورژانس داده شدند.

انتهای پیام/2258/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول