اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:

مجمع بانوان خیر سرعین تشکیل شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مجمع بانوان خیر سرعین در یاری‌رسانی به مجموعه‌های مختلف تشکیل شد.

مجمع بانوان خیر سرعین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری در مراسم تشکیل مجمع بانوان خیر سرعین که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: قرآن مجید در آیات متعددی مؤمنان را به مساعدت در خیرات و پیشی گرفتن از یکدیگر دعوت می‌کند.

وی با اشاره به آیه 114 سوره آل عمران که در توصیف مؤمنان آمده، تصریح کرد: این آیه می‌فرماید آنها کسانی هستند که در انجام کارهای نیک سرعت گرفته و بر یکدیگر پیشی می‌گیرند و آنها از صالحانند.

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل آثار ارزشمند احسان و نیکوکاری را اجر و پاداش می‌داند که در دنیا نصیب انسان‌های خیر می‌شود و در واقع خدای سبحان به نوعی اعمال و رفتار خوب و شایسته نیکوکاران را در همین دنیا نیز مورد لطف و عنایت قرار می‌دهد.

جعفری خاطر نشان کرد: ‌برای انسان جز آنچه که به سعی و عمل خود انجام دهد صوابی نمی‌باشد و این مژده‌ای است که خداوند متعال در قرآن کریم داده است.

انتهای پیام/62001/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول