اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های مجارستان

دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جهانی مجارستان خبر داد.

حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های مجارستان

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای شرکت در رقابت‌های جهانی لهستان، هفت کشتی‌گیر در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد به میدان می‌روند که پنج کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در تهران با حضور کشتی‌گیران و مربیان برگزار شد که با درخشش دو کشتی‌گیر مازندرانی مقابل حریفان همراه بود.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به برتری تقوی و یزدانی مقابل حریفان در کشتی انتخابی افزود: مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و رضا یزدانی در 96 کیلوگرم با برتری مقابل حریفان در مسابقه انتخابی یک بار دیگر دوبنده تیم ملی را بر تن خواهند کرد.

نوری‌زاده در ادامه درباره کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های جهانی مجارستان ابراز داشت: مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم، مهدی تقوی در 66 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 120 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی به روی تشک می‌روند.

وی گفت: مسابقات کشتی آزاد جهانی مجارستان اواخر شهریورماه به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

نوری‌زاده در پایان از برتری پنج نماینده مازندران در لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: در هفته دوم این رقابت‌ها، پنج نماینده مازندران مقابل حریفان پیروز میدان بودند.

انتهای پیام/86005/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول