اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در معراج شهدای اهواز صورت گرفت

انتقاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا از صدا و سیما

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا به خاطر پوشش نامناسب ورود شهدای دفاع مقدس به خاک وطن از صدا و سیما انتقاد کرد.

انتقاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا از صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید رجب موسوی امروز در مراسم میثاق مجدد فرماندهی و پرسنل قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا با شهدای والامقام که در کنار پیکر پاک 92 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ورود شهدای دفاع مقدس به خاک وطن از مرز شلمچه خرمشهر را پوشش مناسبی نداد.

وی با انتقاد شدید از صدا و سیما به خاطر پوشش ندادن مناسب ورود شهدای عزیز به خوزستان تصریح کرد: انتظار ما این بود که این خبر مانند خبر ورود کاروان سفینه‌النجاه و ضریح مقدس امام حسین (ع) مخابره می‌شد تا مردم می‌توانستند از شهدای خود استقبال کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار داشتیم همان‌گونه که صدا و سیما برای مسابقات فوتبال، والیبال و بسکتبال ارزش قائل است برای بازگشت شهدا پس از سال‌های سال غربت به خاک وطن نیز ارزشی والا قائل شود و مراسم ورود آن‌ها را از مرز شلمچه را پوشش مناسبی دهد.

وی یکی از دلائل حضور کمرنگ مردم در استقبال از شهدا را فقدان اطلاع‌رسانی درست توسط صدا و سیما بیان کرد و افزود: متاسفانه در این زمینه رسانه ملی ضعیف عمل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا با تاکید بر این نکته که ارواح مطهر شهدا شاهد اعمال و نیات ما هستند متذکر شد: باید همه از شهادت شهیدان درس بگیریم و با معرفت به آن‌ها بنگریم.

موسوی در ادامه به بیان خاطراتی در مورد تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان از سوی ولی امر مسلمین جهان پرداخت و گفت:‌‌ همان طور که امام راحل (ره) فرمودند شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند.

به گفته وی، شهدای عزیز برای زندگی ابدی جنت‌الماوی را برگزیدند و امروز نیز پیکرهای مطهرشان برای دفاع از ولایت به وطن بازگشتند که همه ما باید جوابگوی این ایثار و فداکاری آن‌ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا عنوان کرد: ما باید‌‌ همان منش و تواضعی که شهدا داشتند را حفظ کنیم و در هر شرایطی از ولایت مطلقه فقیه دفاع کنند زیرا این‌‌ همان راهی است که شهدا پیمودند.

انتهای پیام/72010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول