اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کرج:

اجرای طرح‌های ترافیکی در کرج ضروری است

فرماندار شهرستان کرج بر اجرای طرح‌های ترافیکی در این کلانشهر تأکید کرد.

اجرای طرح‌های ترافیکی در کرج ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان کرج اظهار داشت: رشد جمعیت در کرج و افزایش تردد خودروها در این کلانشهر می‌طلبد تا به منظور رفع مشکلات ترافیکی طرح‌های ویژه و اساسی اجرایی شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در برخی از ساعات روز بعضی از خیابان‌های کرج شاهد ترافیک‌های سنگین بوده که لازم است تدابیر اساسی برای رفع این معضل از سوی مسئولان اندیشیده شود.

این مسئول با بیان اینکه رفع معضل ترافیک در کرج نیازمند نگاه کارشناسانه است،‌ افزود: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و همچنین داشتن نگاه ویژه به این مهم می‌تواند در رفع معضل ترافیک کرج تأثیرگذار باشد.

اسدیان تأکید کرد: معضل ترافیک در کلانشهر کرج مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوانیم از آن گذر کنیم چراکه در درازمدت می‌تواند معضلی بزرگ برای برای کرج محسوب شود.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که در کرج به منظور رفع معضل ترافیک انجام شد، اجرای طرح زوج و فرد بود که در کوتاه‌مدت توانست پاسخگو باشد.

این مسئول افزود: اما برای اینکه این طرح در درازمدت نیز بتواند جوابگو باشد نیازمند بکارگیری دستگاه‌های مدرن هستیم.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی در سطح شهر با هدف کاهش معضل ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است لذا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سیاست‌هایی مبنی بر اجرای مدیریت ترافیک شهری، برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول