اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات استانی دانش‌آموزان دختر مددجو

ورزشکاران بهار قهرمان جشنواره ورزشی پیامبر اعظم(ص) شدند

دانش‌‌آموزان ورزشکار والیبالیست مددجوی دختر کمیته امداد بهار در جشنواره مسابقات استانی ورزشی پیامبر اعظم(ص) به میزبانی تویسرکان قهرمان میدان شدند.

ورزشکاران بهار قهرمان جشنواره ورزشی پیامبر اعظم(ص) شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، جشنواره مسابقات استانی ورزشی کانون‌های تابستانی ویژه دانش‌آموزان دختر مددجوی امداد در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر با اهدای جوایز و حکم قهرمانی توسط مدیر کمیته امداد تویسرکان به ورزشکاران حائز رتبه پایان یافت.

جشنواره مسابقات استانی ورزشی دانش‌آموزان مددجوی دختر در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه در رشته ورزشی والیبال با حضور تیم‌هایی از 9 شهرستان به عنوان پیامبر اعظم(ص) با 19 بازی به صورت دوره‌ای و دوحذفی انجام گرفت.

پس از یک رقابت تنگاتنگ بین تیم‌های والیبال از شهرهای همدان، تویسرکان، اسدآباد، فامنین، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، بهار و رزن، تیم‌‌های والیبال بهار و تویسرکان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دادند و ملایری‌ها هم در این مسابقات به مقام سوم نائل شدند.

قضاوت این دوره از مسابقات استانی را فرح نانکلی، حسنی زنگنه، مهدیه دولتی، مریم محمد‌ظاهری، فاطمه خان‌میرزایی و الهام علی‌پور از داوران صاحب‌نظر شهرستان عهده‌دار بودند.

به تشخیص داوران از بین 9 تیم شرکت‌کننده بازیکنان برتر از حیث ارائه بازی خوب در بخش‌های سرویس، اسپکر، توپ‌گیری، جاگیری در زمین و پاسور به عنوان تیم برتر استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند که اسامی معرفی شده به شرح ذیل است؛

تویسرکان: لعیا سوری، مهدیه فرحی، مریم عبدالمالکی

همدان: ندا حسینی، زینب قاضی‌خانی، لیلا کشانی

ملایر: شهره جوکار، طاهره خوشبخت

اسدآباد: رویا شمسی

نهاوند: زهرا خواجوی

بهار: معصومه سعادتی، زهرا رنجبر

همچنین با قضاوت داوران معصومه سعادتی از بهار، نسرین لاغری و زهرا عمرانی از تویسرکان به عنوان بازیکنان برتر مشخص شدند و مربی ملایر به عنوان با اخلاق‌ترین مربی شایسته تقدیر شد.

جشنواره مسابقات استانی ورزشی دانش‌آموزان مددجوی دختر در رشته پینگ‌پنگ از هشت شهر استان در دو دوره در این روز در سالن شهید بهرامی تویسرکان برگزار شد.

مسابقات پینگ‌پنگ با داوری مونا محمد‌ظاهری، زهرا بختیاری و زاهده آقابصیری در دو مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان صورت گرفت.

پس از رقابت 13 بازیکن در این جشنواره ورزشی، هیئت داوران در این بخش ورزشکاران شایسته عناوین نخست تا سوم را این‌گونه معرفی کرد؛

مقطع متوسطه:

مقام نخست سمانه خزائی از ملایر ، مقام دوم فرحناز طیبی از رزن و مقام سوم انسیه شربتی از همدان

مقطع راهنمایی:

مقام نخست از بهار محیا نیک‌پور، مقام دوم نرگس نظری از ملایر و  مقام سوم زهرا بیژن‌وند از نهاوند

لازم به ذکر است؛ بازیکنان برتر این دوره از مسابقات استانی کمیته امداد به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول