اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر صورت گرفت

ناکامی میزبانان در بازی چهارم/ هفته کم‌گل فوتبال کردستان

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کردستان در حالی برگزار شد که تنها تیم پیروز این هفته آبیدر سنندج بود.

ناکامی میزبانان در بازی چهارم/ هفته کم‌گل فوتبال کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در یکی از بازی‌‌های این هفته آریای سقز، تیم پنجم جدول در ورزشگاه خانگی خود میزبان آبیدر سنندج بود که در پایان با 2 گل مغلوب میزبان رده دومی خود شد.

گل‌های آبیدر را در این دیدار، ستار محمدی در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و زانیار دیوبند در دقیقه 89 به ثمر رساندند تا آبیدر با کسب این برد مجموع امتیازات خود را به عدد 7 برساند.

ورزشگاه 17 شهریور بیجار، شاهد برگزاری دو بازی در این هفته بود که در دیدار نخست بالانشینان جدول به مصاف هم رفتند و طی آن صبای گروس این شهر میزبان شهرداری کامیاران تیم نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر بود.

حساسیت بازی موجب شد در پایان نتیجه تساوی حاصل تلاش دو تیم باشد تا با ثبت این نتیجه، شهرداری با 8 امتیاز صدرنشین باقی بماند، اما صبا با 7 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله سقوط کرد و در رده سوم جدول ایستاد.

دیگر رقابت هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کردستان در شهر بیجار را پرسپولیس ماهان این شهر و الماس درخشان مریوان برگزار کردند که این دیدار با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا الماس درخشان مریوان با گل حمید قبادی در دقیقه 80 از حریف خود پیش افتاد، اما حسین بهرام‌پور در دقیقه 88  بازی را به تساوی کشاند تا پرسپولیس ماهان از یک شکست خانگی فرار کند.

با این نتیجه الماس درخشان مریوان 5 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت، پرسپولیس ماهان بیجار نیز با یک امتیاز در جدول هشتم است.

بازی تیم‌های شهرداری مریوان و آربابا بانه که قرار بود در استادیوم زاگرس مریوان برگزار شود با توجه به حضور نیافتن تیم آربابا برگزار نشد و نتیجه این مسابقه توسط کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان و پس از بررسی گزارش نماینده هیئت اعلام خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پس از شهرداری کامیاران که با 8 امتیاز در صدر قرار دارد، آبیدر سنندج با 7 امتیاز و یک بازی کمتر دوم است. پرسپولیس ماهان بیجار و آربابای بانه نیز با تنها یک امتیاز فانوس به دستان جدول هستند.

گفتنی است در این هفته تیم شهرداری قروه استراحت داشت.

انتهای پیام/79012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول